Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@16:40:42 GMT

صفحه اصلی وینفرد شفر در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۵۶۷۶

صفحه اصلی وینفرد شفر در اینستاگرام

با انتخاب وینفرد شفر به سرمربیگری استقلال، مثل همیشه صفحات تقلبی (fake) به صورت قارچی پدیدار شدند. اما با یک جستجو می توان اصل را از بدل تشخیص داد. به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما ؛در پایان جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال تهران که روز دوشنبه دهم مهر در محل ساختمان این باشگاه برگزار شد با نظر اعضای این کمیته، وینفرد شفر آلمانی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی و انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ این مربی ٦٧ ساله آلمانی که سابقه هدایت تیم‌های مونشن گلادباخ، اشتوتگارت، کالسروهه، تیم ملی کامرون و تیم‌های اماراتی الاهلی و العین را در کارنامه دارد پس از پایان دوران سرمربیگری در تیم ملی جامائیکا در سال ٢٠١٦ دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته و بیکار بوده است.شفر امروز پستی را منتشر و صفحه رسمی خود در اینستاگرام را به این شکل معرفی کرد.وینفرد شفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"تنها پیج رسمی وینفرد شفر در اینستاگرام"

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم زمان اندکی باقی نمانده است و کاندیداهای ۲۲ حوزه انتخابات که نتواستند پیروزی خود را در مرحله اول نهایی کنند، برای کسب آرای مردم و رسیدن به کرسی های سبز بهارستان، عَلم تبلیغات را برپا کردند و از هر فرصتی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. از همین روی کافی است نگاهی به اینستاگرام بیاندازید و هشتگ #انتخابات مجلس را جستجو کنید، با انواع عکس‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها مواجه می‌شوید که حتی از پلتفرم‌های فیلتر شده به عنوان بستری برای تبلیغ استفاده می‌کنند.

سرود انتخاباتی آقای کاندیدا

یکی از کاندیداهایی که به شدت در حوزه تبلیغات فعال بوده و فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی آن در اینستاگرام دست به دست می‌شود، مربوط به هادی هاشمی نیا، کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه خرم آباد است که حتی برخی او را یکی از پدیده های انتخابات امسال معرفی می‌کنند. فیلم‌های او در دور اول انتخابات هم جنجال برانگیز شده بود.

گفتنی است که هاشمی نیا کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم بود و نتوانست به ساختمان هرمی شکل بهارستان پا بگذارد.

تاکید آقای کاندیدا بر رعایت اخلاق

اکبر پولادی، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه لنجان، از دیگر چهره‌هایی است که تبلیغات زیادی را در فضای مجازی انجام می‌دهد. او در دور اول رقابت‌های انتخاباتی توانست در مقابل رقیب خود حسین رجایی ۱۰ هزار و ۷۳ رأی کسب کند. او در این فیلم تبلیغاتی بر رعایت ادب تاکید می کند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904220

دیگر خبرها

  • ببینید | عصبانیت افسانه پاکرو در لایو اینستاگرام؛ پاسخ خانم بازیگر به انتقادات
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام؛ بستر شکل‌گیری جرایم اخلاقی
  • چرا موبایلمان هک می‌شود؟ | تنها راه‌ جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام، تلگرام و واتس‌اپ
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • اگر صبور باشید داروین هم سوارز می‌شود!‏
  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد