Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سدان مرسدس AMG که در حال حاضر با نام GT4 شناخته مي شود، دوباره توسط جاسوسان صنعتي شکار شده است. اين بار اما عکس هايي از داخل اتاق نيز منتشر شده که طرح کلي داشبورد را نشان مي دهد.
در داخل اتاق نمي توان به دنبال سورپرايز بزرگي بود و اکثر المان هاي طراحي شبيه به ديگر کوپه ها و سدان هاي مرسدس بنز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جداي از اين که اين خودرو ذاتي اسپرت دارد دو صفحه نمايش عظيم با رزولوشن بالا در آن کار شده است تا حس گران قيمت بودن اين محصول را دوچندان کند.

اکثر المان هاي طراحي بيروني شبيه به کانسپتي است که در نمايشگاه ژنو رونمايي شده بود و مهم ترين تغييرات را بايد در دستگيره درب هاي نسخه توليدي، آينه ها و نماي ظاهري جلو با خشونت به نسبت کمتر جست و جو کرد.

اين خودرو نسخه دو درب نخواهد داشت و از پلت فرم MRA مرسدس بنز مشترک با تمامي محصولات اين شرکت از مرسدس بنز C کلاس گرفته تا S کلاس استفاده خواهد کرد.
قواي محرکه اين خودرو نيز به احتمال بسيار زياد موتور 4 ليتري V-8 استفاده شده در مدل کوپه خواهد بود.

طبق اخبار رسيده از داخل شرکت، نسل جديد CLS ديگر با موتور V-8 عرضه نخواهد شد و نقش مدل قدرتمندتر اين خودرو را GT4 بازي خواهد کرد.
اين AMG فستبک به احتمال بسيار زياد در سال 2018 ميلادي رسما رونمايي خواهد شد و به عنوان يک رقيب قدرتمند براي پورشه پانامرا مطرح خواهد شد و نقش مدل چهار درب سري AMG GT را نيز توامان بازي خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو