Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز ایرنا- تیم برق جدید شیراز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور (جام آزادگان) تیم صبای قم را از پیش رو برداشت و سه امتیاز حساس خانگی را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته هفتم این مسابقات عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با ارایه یک بازی بهتر با نتیجه 2 بر یک صبای قم را شکست داد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار این 2 تیم در این هفته بازی تماشاگر پسندی بود و اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه حافظیه از یک بازی پرگل و جذاب لذت بردند و در پایان نیزحکم به برتری شاگردان داوود مهابادی سر مربی تیم برق داده شد.
برقی ها که موققیت خوبی در بالای جدول داشتند نمی خواستند در این بازی خانگی امتیاز از دست دهند از این رو اشتیاق انها برای پیروزی بیشتر از تیم صبا بود .
اگرچه تیم میهمان درانتهای جدول قرار دارد اما بازخوبی به نمایش گذاشت و 2 بار هم ضربات بازیکنان این تیم تیر دروازه برق را به لرزه در آورد .
در نیمه نخست اگر چه با برتری تیم میزبان همراه بود اما هر 2تیم یک گل به ثمر رساندند و مساوی به رختکن رفتند.
در دقیقه 18 مجید جلالی فر بازیکن تیم برق از فرصت بدست آمده بر روی ضربه کرنراستفاده کرد و با ضربه سر دروازه تیم صبا را کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.
در ادامه بازی تیم صبا در دقیقه 39 به گل رسید، که با اعتراض شدید برقی ها همراه شد، در این لحظه امید ابوالحسنی دروازه برق را بازکرد و در حالیکه داور وسط رای به ادامه بازی داد اما کمک داور اعتقاد داشت توپ از خط دروازه گذشته و اعتراض تیم میزبان هم ره به جایی نبرد و این نیمه یک بر یک مساوی پایان یافت.
در نیمه دوم نیز برتری باز هم ازآن تیم برق بود و در دقیقه 82 مزد برتری خود را با ضربه حمید نوری گرفتند، در این لحظه دفع ناقص دروازه بان صبا سبب شد تا نوری با یک ضربه دقیق گل پیروزی بخش تیمش را درون دروازه صبا جای دهد.
در این نیمه تیم صبا هم فرصت برای گلزنی داشت که در دقایق 60 و 78 ضربات بازیکنان این تیم به تیر دروازه تیم برق اصابت کرد و سرانحام این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود برق پایان یافت.
درپایان هفته هفتم تیم نفت مسجد سلیمان با 16 امتیاز در صدر قراردارد تیم بادران تهران با 15 امتیاز دوم است، نساجی مازندران، اکسین البرز و برق جدید شیراز هم با 13 امتیاز به ترتیب در رده سوم تا پنجم قرار دارند .
در رقابت های فوتبال دسته اول 18 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند .
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دروازه قرآن شیراز

(تصاویر) دروازه قرآن شیراز

دیگر خبرها

  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • (تصاویر) دروازه قرآن شیراز
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی