Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای سال ۹۶، ۱۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل های مختلف در استان تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوروزی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: این اعتبارات شامل ۱۲۰ میلیارد تومان تملک دارایی سرمایه ای استان، ۱۰۴ میلیارد تومان قانون استفاده متوازن، ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبارات نفت، ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی استانی شده است که برای این مورد ۱۴ پروژه تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از تعریف شدن ۳۷۶ طرح از محل اعتبارات استانی و نفت خبر داد و گفت: تاکنون پیش نویس ۳۶۲ طرح توسط دستگاه ها برای مبادله موافقت نامه در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفت.

نوروزی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، از محل ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبارات استانی ۲۷ درصد تخصیص یافت و همچنین از محل اعتبارات نفت و گاز ۶۵ میلیارد تومان تخصیص داشتییم.

نوروزی با اشاره به اینکه در سال ۹۴ و ۹۵ تخصیص اعتباری از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ نداشتیم ابراز داشت: همچنین ‌در سال ۹۵ از محل ۲۲۰ میلیارد تومان ماده ۱۸۰ تخصیصی نداشتیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر فرج الله فتح الله پور شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به استان گفت: بیشترین اعتبار مصوب سفر دولت در حوزه حمل و نقل و بخش کشاورزی بوده است.

وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار در قالب ماده ۵۶ بوده است.

وی تعداد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۱۷۶ مصوبه برشمرد و گفت: تاکنون از ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ۱۱ هزار میلیارد تومان معادل ۹۶ درصد بودجه عمومی تخصیص یافته است.

فتح الله پور با عنوان اینکه ۲۱ درصد اعتبارات منابع داخلی و مولدسازی تأمین و تخصیص داده شده است، گفت: ۷۸ تسهیلات ماده ۵۶ و سایر موارد نیز پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گفت: در مجموع ۶۲ درصد از کل اعتبارات سفر پرداخت شده و ۲۰ درصد تسهیلات ۱۱ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار تخصیص یافته در حوزه راه و شهرسازی بوده است، ادامه داد: در بخشی از حوزه‌ها میزان تخصیص‌ها بیش از اعتبارات مصوب بوده است.

فتح الله پور با اظهار اینکه ۷۸ مصوبه از مجموعه ۱۷۶ مصوبه اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین ۸۹ مصوبه در دست اجرا و مابقی در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: ۴۴ درصد مصوبات ۱۰۰ تکمیل، ۱۳ درصد بین ۷۵ تا ۹۵ درصد، ۱۵ درصد بین ۵۰ تا ۷۵ درصد، ۱۱ درصد بین ۲۵ تا ۵۰ درصد و ۱۶ درصد زیر ۲۵ پیشرفت دارند.

کد خبر 6090432

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری