Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - رئیس مجلس سنای ایرلند با اشاره به امنیت موجود در ایران گفت: امنیت ایران با وجود شرایط منطقه شگفت انگیز است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان دنیس اودونوان در مراسم ضیافت شام با استاندار اصفهان عنوان کرد: امنیت ایران با وجود شرایط منطقه و کشورهای پیرامونی بسیار شگفت انگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما برای حفظ برجام و ارتقای روابط با ایران بویژه در زمینه حل مسائل بانکی و اقتصادی گوش به فرمان ترامپ نیستیم و تمام تلاتش خود را در این جهت انجام خواهیم داد.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار که رئیس مجلس سنای جمهوری ایرلند و هیات همراه حضور داشتند ضمن تشریح ظرفیتها و مزیتهای استان اصفهان در عرصه های مختلف اظهار داشت: ایران گرچه یک کشور 80 میلیونی است ولی دروازه ورود به یک منطقه 400 میلیونی می باشد.

رسول زرگرپور تاکید کرد: ما در اصفهان خودمان را برای یک استقبال با شکوه از یک میلیون گردشگر خارجی طی دو سال آینده آماده کرده ایم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس