Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:16:16 GMT

در طول 25 سال خدمتم امسال احساس خستگی نکردم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۴۶۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: در طول 25 سال خدمتم امسال احساس خستگی نکردم، نیروی انتظامی هم راحت بود، همه مطیع قانون بودند، کوچکترین درگیری حتی بین دو کودک هم وجود نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، عبدالرسول جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرامه به مناسبت آغازهفته نیروی انتظامی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر ویژه از مردم و مسؤولین هیئت های عزاداری گفت: در طول 25 سال خدمتم امسال احساس خستگی نکردم، نیروی انتظامی هم راحت بود، همه مطیع قانون بودند، کوچکترین درگیری حتی بین دو کودک هم وجود نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه در تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی، حضور پرسنل در نماز جمعه، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با علما و ائمه جماعات، حضور کارشناسان در مدارس، غبارروبی و دیدار با خانواده شهدا را بخشی از برنامه های این هفته عنوان کرد.

جوکار به آغاز ثبت نام استخدام ناجا اشاره کرد و افزود: کسانی که دارای مدرک دیپلم نظری هستند و به خدمت در این مجموعه علاقه دارند می توانند با مراجعه به سایت نیروی انتظامی police.ir تا 20 مهر ثبت نام کرده و پس از اخذ کد رهگیری به اداره گزینش و استخدام استان واقع در شیراز، خیابان سفر مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه ادامه داد: روز شنبه ساعت 9 تا 14 از انتقال خون شیراز گروهی جهت گرفتن خون به سالن هلال احمر شهرستان خرامه خواهند آمد که علاوه بر پرسنل نیروی انتظامی، مردم هم می توانند جهت سهیم شدن در این امر خداپسندانه حضور پیدا کنند.

وی به پرونده قتلی که سال گذشته در روستای رحمت آباد شیراز در نزدیکی خرامه اتفاق افتاده بود اشاره کرد و گفت: دو نفر متهم باقی مانده از این پرونده، روز گذشته توسط ماموران شهرستان خرامه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جوکار با اشاره به وضعیت کنونی کمربندی خرامه تصریح کرد: خیابان ابوالفضل برای خودروهای سنگین قابل عبور و مرور نیست، صرفه اقتصادی هم برای مردم ندارد چونکه فضایی برای پارک کردن این خودروها در این خیابان نیست که بخواهند خرید کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه ادامه داد: کمربندی موقتی که برای ایام محرم راه اندازی شد خوب بود اما باید وضعیت بهتر شود، شورای ترافیک باید هرچه سریعتر تصمیمی بگیرد، این مشکلی نیست که قابل حل نباشد، تا زمانی که کمربندی هم نباشد نمی توانیم هیچ خیابانی را کامیون ممنوع کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی گفت: هزینه خرید یک کلاه ایمنی 50 هزار تومان است اما اگر حادثه ای رخ دهد و فرزند خانواده ای از بین برود ممکن است یک زندگی متلاشی شود، در 6 ماهه اول امسال 90 درصد حوادث شهرستان به موتور سیکلت مربوط می شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۹ دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید