Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دشمن پروژه دین‌زدایی و عفت‌زدایی را در جامعه کلید زده است گفت: در این راستا همه باید دغدغه داشته و خود را به اطلاعات و تجهیزات مجهز کنیم چون بدون آن نمی‌توان پیشرفت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی صبح امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان بیرجند اظهار داشت: انقلابی بودن جز با همراهی ولایت و امامت امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه گاهی در تحلیل‌ها درست نمی‌توانیم تقسیم‌بندی کنیم که جایگاه کسانی که با امام حسین (ع) همراه شدند و به شهادت رسیدند با آنانی که امام زمان را تنها گذاشتند و یا به امام نامه نوشتند اما صرف تطمیع و تهدید به ندای امام لبیک نگفتند، چیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این موارد و تحلیل‌های نادرست در شرایط امروز نیز وجود دارد بیان کرد: امروز دشمن پروژه دین‌زدایی و عفت‌زدایی را در جامعه کلید زده است.

نوفرستی تصریح کرد: در این راستا باید همه دغدغه داشته باشیم و خود را به اطلاعات و تجهیزات مجهز کنیم چرا که بدون آن نمی‌توان پیشرفت کرد.

وی با اشاره به شهادت شهید حججی و سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اینکه شهید حججی حجت خدا شد خاطرنشان کرد: شهید حججی نشان داد در این وضعیت و فضای اجتماعی هنوز هم انسان‌های برجسته‌ای وجود دارند که در دامان اسلام ناب تربیت شوند و از همه تعلقات دنیای بگذرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به باور قلبی و ایمان به ولایت و امامت برسیم و مشتاق لقای خدا باشیم تا حجت خدا شویم یادآور شد: امروز دنیا باید این مهم را باور کند که چنین امری شدنی است.

نوفرستی با اشاره به اینکه شهدا رسالت خود را در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت انجام می‌دهند اظهار داشت: تمام مراحل انقلاب اسلامی به هم وابسته است و تا این مرحله را پشت سرنگذاریم نمی‌توان انتظار داشت جامعه اسلامی شود و زمینه تمدن اسلامی فراهم شود.

وی با بیان اینکه وضعیتی بر جامعه حاکم شده که در این شرایط مومن مشتاق لقای خداوند می‌شود تا با شهادت خود وضعیت جامعه را متحول کند گفت: همه لیاقت شهادت را ندارند و تنها ایمان و تقوا نجات دهنده نیست بلکه باید در معیت و همراه صادقین که همان ائمه اطهار(ع) و امام است باشیم.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11