Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، بارش شدید باران موجب آبگرفتگی 250 خانه در مناطق حویق ، اسالم و بخش مرکزی تالش شده است.
طغیان رودخانه ها در این شهرستان موجب شکسته شدن لوله انتقال آب آشامیدنی به200 خانوار روستای لمر اسالم ، تخریب 2 پل ، تلف شدن 32 هزار قطعه مرغ یک واحد مرغداری ، خسارت به 250 واحد نگهداری دام و علوفه ، تخریب آسفالت برخی از راه ها و خیابان ها بطول بیش از 2 کیلومتر ، شکسته شدن درختان حدود 6 هکتار باغ میوه و تلف شدن بیش از 200 قطعه طیور بومی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از صومعه سرا خبر رسید طغیان رودخانه ها به ویژه رودخانه مرغک و شیخ محله در این شهرستان موجب آبگرفتگی روستای کتمجان و جاده ی ضیابر – پیربازار ، لیفشاگرد به سسمس ، لیفشاگرد به نوخاله و سیاه درویشان به شیخ محله شده است.
به گفته احمد پادیاب مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا بیش از هزار هکتار از زمین های زیر کشت حبوبات ، سبزیجات و راتون این شهرستان به زیر آب رفته است.
علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا نیز اعلام کرد : میزان خسارت مالی سیل در این شهرستان در دست بررسی است.
محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال هم گفت : وضعیت این شهرستان بعد از سیل دیروز هم اکنون عادی است.
از لنگرود خبر رسید بالا آمدن آب رودخانه شلمانرود باعث بسته شدن جاده روستای خالجیر بالا در این شهرستان شده است.
سید رضا جوادپور فرماندار لنگرود اعلام کرد : پل روستاهای پایین شکرکش بخش اطاقور و مریدان بخش کومله بر اثر طغیان رودخانه شلمانرود خسارت دیده است و برق روستای پنو بخش اطاقور هم قطع شده است.
وی گفت : همچنین تعدادی از خانه ها در شهر لنگرود و شلمان دچار آبگرفتگی شده است.
طغیان رودخانه گلرودبار در منطقه دیزبن لاهیجان موجب خسارت به خط انتقال و قطع گاز 400 خانوار شد که با تلاش ماموران امداد رسان وصل شد.
سید محمد احمدی فرماندرا لاهیجان خبر داد : بارش شدید باران موجب آبگرفتگی در روستای کتشال و بخشی از کمربندی لاهیجان به لنگرود شده است.
بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها موجب کدر شدن و قطع آب آشامیدنی شهر املش و چند روستای این شهرستان شد.
رییس اداره آب و فاضلاب شهری املش علت بروز این مشکل را بارش شدید باران و گل آلود شدن چشمه سفیدآب در رودسر اعلام کرد.
ارسلان قربانی با بیان اینکه در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان املش از طریق 8 حلقه چاه تامین می شود افزود : پیش بینی می شود مشکل قطع و کدورت آب آشامیدنی این شهرستان تا امشب برطرف شود.
از شفت نیز خبر رسید : به علت بارش شدید باران رودخانه سیاهمزگی و امام زاده ابراهیم در این شهرستان طغیان کرده است.
فرماندار شفت اعلام کرد : راه روستای کمسار که به علت بارندگی شدید و طغیان رودخانه بسته شده بود امروز بازگشایی شد.
محمدرضا محسنی افزود : راه روستای جیرده شفت نیز که به علت طغیان رودخانه بسته شده است با تلاش ماموران دستگاه های خدمات و امداد رسان در حال بازگشایی است.
بازارچه کاسپین بندرانزلی هم به علت بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده است که ماموران دستگا ه های امداد و خدمات رسان برای عادی شدن شرایط در این بازارچه تلاش می کنند.
از فومن هم خبر رسید طغیان رودخانه ها در این شهرستان بیش از 40 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.
حسین اسماعیل پور فرماندار فومن گفت : طغیان رودخانه ها موجب تخریب 3 پل روستاهای رودبارچیره ، کلفت و خطیب گوراب در این شهرستان شده و راه های 10 روستای این شهرستان به ویژه روستاهای گرداولاس ، گشت رودخان ، قلعه رودخان ، کلفت ، رودبار چیره و خطیب گوراب مسدود کرده است.
وی افزود : به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی بیش از 700 خانوار با مشکل تردد مواجه اند که ماموران خدمات رسان و امداد و نجات در حال بازگشایی راه ها هستند.
بارش شدید باران و طغیان رودخانه های کیارود ،شیرارود ، آچی رود ، پلرود و خشکرود موجب آبگرفتگی معابر و برخی خانه ها در 6 روستای کلکاسرا ، دیودره ، صحنه سرا ، احمد آباد ، گواسرا و شیرمحله شهرستان رودسر هم شد.
امیر جانبازی فرماندار رودسر با بیان اینکه در چند روز گذشته در رودسر311 میلمتر باران بارید اعلام کرد : با کاهش بارندگی آب رودخانه ها کمی فروکش کرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با نفوذ سامانه بارشی شهرستان اهر میزبان موج دیگری از بارش باران بهاری است، این بارش‌ها طراوت خاصی به اکثر نقاط شهرستان اهر بخشیده و خوشحالی مردم منطقه به ویژه کشاورزان را در پی دارد.

فیلم: اصغر ازدست

کد خبر 6096615

دیگر خبرها

  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • خسارات بارش‌های شدید به عشایر دزپارت
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم
  • سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی