Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: طی 6 ماهه نخست امسال کشفیات فضای مجازی در بروجرد 102 درصد افزایش یافته است و انتشار تصاویر شخصی 100صد درصد کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر فرماندهی برگزار شد گفت: طی 6ماهه نخست امسال 87درصد جرائم سرقت در بروجرد کشف شده البته شاهد افزایش جرائم هم بوده ایم و از تعداد 10 باند منهدم شده در این شهرستان هفت باند مربوط به مواد مخدر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت آمار دستگیری سارقین و معتادین 28 درصد افزایش داشته که 2هزار و 536فقره دستگیری معتادین و 300قاچاقچی در این مدت دستگیر شده اند.

دلیری به انهدام باند کیف قاپها اشاره کرد و افزود: طی یک ماهه اخیر سه باند کیف قاپی در شهرستان منهدم شده اند.

به گفته وی متاسفانه تصادفات درون شهری به دلیل مباحث مختلف افزایش یافته اما تصادفات برون شهری 17درصد و متوفی 38درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی بروجرد اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی را راهکاری موثر در کاهش جرم دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 15طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بروجرد اجرا شده است.

وی با اشاره به جرائم فضای مجازی گفت: کشفیات فضای مجازی توسط پلیس فتا102 درصد افزایش یافته و برداشت های غیر مجاز 26درصد، کلاهبرداری 18 درصد و انتشار تصاویر شخصی 100درصد کاهش یافته است.

دلیری با اشاره به بازرسی از اصناف افزود: 2 هزار و 904 مورد بازرسی از اصناف مختلف صورت گرفته که 340 صنف به دلایل مختلف صنعی و درخواست اتحادیه پلمپ شده اند.

وی از جمع آوری 482 جام قلیان در بروجرد خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال 482 جام قلیان از مکان های مختلف در این شهرستان جمع آوری شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: در این مدت رسیدگی به شکایات مردمی 160 مورد، ارائه مشاوره رایگان یکهزار و 345 مورد، اعزام کارشناس به مدارس 25 مورد و سرکشی از 30 مسجد و برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی انجام شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا افزود: شعار امسال هفته ناجا پلیس برای امنیت و امنیت برای همه نامگذاری شده که در این هفته 90 برنامه مختلف در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

فرمانده انتظامی بروجرد به پایش تصویری در بروجرد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 17 نقطه از شهرستان بروجرد را در برنامه پایش قرار دادیم که به زودی افتتاح می شود اما در مجموع 47 نقطه از شهرستان بروجرد در این طرح قرار داده خواهد شد.

دلیری برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد و اظهار داشت: برنامه های مختلف دیگری در این هفته انجام می شود و تلاش داریم تا مشارکت مردم با نیروی انتظامی افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رییس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی