Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رودبار جنوب گفت: هر چه به طرف شهرهای جنوبی استان کرمان برویم محرومیت ها بیشتر مشهود می شود و می طلبد رسانه ها و تشکلات صنفی مثل خانه مطبوعات بانگ و تریبون این مردم باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان و جمعی از خبرنگاران طهر امروز با حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رودبارجنوب در این دیدار با بیان اینکه رسانه های جنوب کرمان باید بیشتر در قبح اعتیاد و طلاق قلم بزنند،گفت: رسانه ها برای مردم روشنگری کنند واقعا معضلی مانند طلاق در جنوب کرمان زشت و ناپسند است.

وی با بیان اینکه مردم نجیب ما در خیلی از مواقع به دلیل نجابتی که دارند خیلی از مواقع کمبودها و کم و کاستی ها را فریاد نمی زنند،اظهار داشت: هر چه به طرف شهرهای جنوبی استان کرمان برویم محرومیت ها بیشتر مشهود می شود و می طلبد رسانه ها و تشکلات صنفی مثل خانه مطبوعات بانگ و تریبون این مردم باشند.

وی ادامه داد: رسانه ها محرومیت ها را فریاد بزنند تا رفع شود و روحیه ای مطالبه گری را در مردم ایجاد و تقویت کنند.

امام جمعه رودبارجنوب گفت: البته همیشه فقط ذکر کمبودها کافی نیست بلکه باید راهکارهای کارشناسی ارائه‌ شود،این روزها میدان برای کار فرهنگی و مطبوعاتی زیاد است که می شود لاینقطع در این زمینه کار کرد ولی احتیاج به حمایت ویژه از رسانه ها هم هست.

وی تصریح کرد: امام جمعه یعنی پدر ، در مواضعی سفت باشد و از آن عدول نکند ولی به یک طرف غش نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی با بیان اینکه در شهرستان رودبار جنوب به بحث فرهنگ اهمیت داده نمی شود،خاطر نشان کرد: چرا در این شهر یک کتابخانه و کتابفروشی مناسب نداریم و به آن اهمیت داده نمی شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبارجنوب بیان داشت: در همین رودبارجنوب خانواده هایی سراغ دارم که در تامین اولویت‌های اولیه زندگی و مدرسه فرزند خود در مانده اند.

وی اظهار داشت: من اهل سیاسی بازی نیستم ، هم چپ و هم راست گروهی را می خواهند ، ولی سر منافع مردم با هیچ کس شوخی ندارم و با قاطعیت برخورد می کنم.
امام جمعه رودبارجنوب در پایان از دغدغه خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین  حمیدی گفت: نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم اقدام هوشمندانه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب بود که مردم را در فعالیت‌های تولیدی دخیل کردند.

رییس شورای قضایی استان کرمان افزود:مسئولان باید درخصوص مشارکت مردم در تحقق شعار سال اعتماد سازی کنند تاسرمایه‌های خرد و کلان مردم به سمت تولید سوق داده شود در صورتی که زمینه سرمایه گذاری مردم در تولید فراهم نشود، این سرمایه‌ها به سمت بازار‌های دلالی (از جمله طلا و سکه) می‌رود.

وی گفت: هرکجا که مردم پای کار اقتصاد آمدند و سرمایه گذاری کردند شاهد بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم هستیم.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاران بخش خصوصی گلایه مندند که مسئولان همکاری نمی‌کنند و برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر است و مانع از صادرات یا جهش تولید می‌ شود. 

حجت الاسلام حمیدی افزود: بایستی مسئولان تدابیری بیاندیشند و آسیب شناسی کنند تا سرمایه مردم به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل دادگاه‌های تجاری، مهم و ضروری است و بایستی هرچه سریعتر راه اندازی شود، گفت: آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس است و هنوز تصویب نشده در حالی که لایحه کارشناسی و خوبی است و خیلی از مسائل قضایی و حقوقی بنگاه‌های تولیدی در ان لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه این لایحه تشکیلات خوبی برای دادگاه‌های تجاری در نظر گرفته، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر به صحن علنی مجلس برود و تصویب شود تا بشود از فعالان اقتصادی حمایت‌های قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب