Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- استاندار یزد با انتقاد از برخورد برخی دستگاه‌ها با سرمایه گذاران گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری وظیفه تسهیل فرآیند کار را دارد نه سنگ اندازی و باید سرمایه گذار را جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی امروز در نشست اعضای ستاد سرمایه گذاری استان یزد با انتقاد از وضعیت موجود و فعالیت های مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد اظهار داشت: باید کار را با سرعت حل کرد و جلو برد اما برخی اقدامات اجازه جذب سرمایه گذار به استان را نمی دهد در حالی که خود را سرگرم کرده و تنها مانع تراشی برای سرمایه گذار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمی شود ابتدا مجوز داد و بعد متوجه شد در روند کار اشکالی وجود دارد بر این اساس باید با بررسی دقیق دانست که اگر مشکلی در روند کار پیش می آید اصلا از ابتدا مجوزی صادر نشود و سرمایه گذار معطل کاغذ بازی نماند.

استاندار یزد با بیان اینکه اشکال کار در این است که وظایف خود را به درستی عمل نمی کنید، گفت: باید از تفکر اداری و روزمره دور شوید تا بتوانید برای استان منفعت داشته باشید.

میرمحمدی ادامه داد: اینکه بعد از یکسال و نیم از تاسیس مرکز خدمات سرمایه گذاری در زمینه هیچ‌یک از فرصت های شغلی سرمایه گذاری نشده است، نشان می دهد که فرصت های شغلی آبکی بوده در حالیکه اگر پنج فرصت شغلی درست و حسابی شناسایی و معرفی شده بود، امروز نتیجه بهتری داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما پول خرج کردن نیست بلکه هدف کسب درآمد برای استان است، اظهار داشت: در مسیری حرکت کنید که وقتی کسی برای سرمایه گذاری می آید این فرآیند به نتیجه برسد و منجر به تولید و ایجاد اشتغال و ریشه کنی بیکاری شود.

استاندار یزد بیان داشت: وجود 29 هتل نیمه تمام در یزد نشان دهنده این است که عملکرد خوبی در این زمینه نبوده است چراکه وقتی بررسی شد، دیدم تعداد زیادی از این هتل ها در 10 سال قبل سرمایه گذاری شده و این حبس سرمایه و آسیب رسانی به سرمایه گذار است.

وی با بیان اینکه برخی برای سرمایه گذار سنگ اندازی می کنند، ادامه داد: برخی تفکرات سرمایه را فراری می دهد و به جای اینکه بر اساس حمایت های قانونی که وجود دارد، اقدام شود از مسیرهای دیگری دنبال می شود.

میرمحمدی با اشاره به اینکه 71 فرصت سرمایه گذاری استحصا شده و به دو زبان در اختیار متقاضی است، گفت: کدام سرمایه گذار از این اقدام راضی بوده و رضایت دارد که در کار با سهولت مواجه شده در حالی که مرکز خدمات سرمایه گذاری برای سهولت سرمایه گذار راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری نیز تامین زیرساخت ها باید متناسب با نیاز منطقه و تعداد گردشگران باشد، اظهار داشت: مراکز خرید هم باید بر اساس نیاز گردشگران تامین شود تا دسترسی به آن نیز آسان باشد.

استاندار یزد با تاکید بر لزوم احیای آب انبارها و حمام های سنتی یزد در راستای گردشگری و جذب گردشگر افزود: حتی باید آب انبارها را برای استفاده مردم در خصوص قطعی آب تجهیز کرد تا در صورت لزوم بتوان از آن استفاده کرد تا هم کاربرد آب انبار مشخص باشد و هم با تکنیک های آن و هوشمندی مردم گذشته نیز آشنا شوند.

وی از جمله نیازهای شهر یزد به ویژه در بافت تاریخی را وجود فضای سبز و مناظر زیبا برشمرد و عنوان کرد: زیبایی های بصری به رنگ زرد و قهوه ای است و باید برای تقویت فضای سبز در این محدوده نیز اقدام کرد که خوشبختانه فضای کافی و ظرفیت مناسب نیز در این زمینه وجود دارد.

میرمحمدی از دیگر ضرورت های رسیدگی به بافت تاریخی و حوزه پیرامون آن را تامین تجهیزات ایمنی و ایستگاه آتش‌نشانی برشمرد و اظهار داشت: اگر کوچکترین موردی از آتش سوزی در بافت رخ دهد به سادگی نمی توان آن را مهار کرد از این رو لازم است ایستگاه هایی را در این بافت تعبیه و طراحی کرد.

وی همچنین از لزوم حمایت از سرمایه گذاری را وجود تسهیلات مناسب برشمرد و افزود: مرکز سرمایه گذاری که راه اندازی شد برای سهولت کار در زمینه سرمایه گذاری بود اما امروز می بینیم که مدیریت مرکز سرمایه گذاری با مشکل مواجه شده و نقشی را که برای آن تعریف شده است، به درستی ایفا نمی کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد

مدافع بلند قامت تیم ملی هلند، بر حسب شرایط فعلی، به کارش در آنفیلد ادامه خواهد داد. 

در حالی که گزارش‌هایی از علاقه بایرن مونیخ به ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول حکایت دارند، او از تمدید قراردادش با قرمزها صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مدافع هلندی اخیراً به تیم غول‌پیکر فوتبال آلمان، بایرن مونیخ، که به دنبال بازسازی خود بعدِ از دست دادن قهرمانی بوندس‌لیگا برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۳ است، لینک شده. فن دایک در صحبت با رسانه‌ها، به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم چیزی برای بحث کردن وجود ندارد چون خبری نیست. به گمانم، باشگاه خیلی درگیر این است که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد و این تمرکز اصلی است. همان‌طور که قبلا گفتم، من از حضور در اینجا خیلی خوشحالم، باشگاه را دوست دارم و شما هم می‌توانید این را ببینید. این باشگاه بخش بزرگی از زندگی من است، و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. حالا تمرکز روی دو بازی آخر است و سپس باشگاه روی این‌که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد، تمرکز می‌کند و یک دوره انتقال بزرگ هم وجود خواهد داشت که من بخشی از آن هستم.

به نظر می‌رسد با توجه به این‌که لیورپول در حال گذر از کلوپ به سوی آرنه اسلوت است، رفتن فن دایک از جمع قرمزپوشان در تابستان پیش رو بسیار بعید است. با این حال، اگر او قرارداد جدیدی در آنفیلد امضا نکند، در سال 2025 می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • چرا طلافروشها از اعلام دقیق دارایی های خود نگرانند؟
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی