Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اگرچه افرادی به دنبال ایجاد ناامنی در برگزاری مراسم دهه اول محرم بودند، اما با هوشیاری مردم و همراهی هیئت های مذهبی و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی هیچ اتفاقی رخ نداد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار سرتیپ حسین اشتری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: حفظ و ارتقاء امنیت و نظم را جزء وظایف ذاتی خود می دانیم و امروز در اقصی نقاط کشور و در 8 هزار و 500 کیلومتر مرز آبی و خشکی کشور استقرار داریم و همه تحرکات در اطراف مرزها را زیرنظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دهه نخست محرم امسال بیش از صدها هزار مراسم عزاداری در کشور برگزار شد و نیروی انتظامی درکنار عزاداران حسینی حضور داشت. سردار اشتری افزود: براساس اطلاعات ارسالی، برخی افراد مخالف مردم ایران در برخی شهرها قصد ایجاد ناامنی در ایام محرم را داشتند که با هوشیاری مردم و همراهی هیئت های مذهبی و حضور مقتدارانه و هوشمندانه نیروهای انتظامی اتفاقی رخ نداد و در همین زمینه بیش از هزار و 100 جلسه هماهنگی قبل از آغاز ماه محرم در سراسر کشور برگزار شد. فرمانده ناجا گفت: در این ایام صدها هزار نفر از مردم و تعداد زیادی عزادار به عنوان پلیس افتخاری ما را کمک کردند و مراسم ها در شأن و منزلت کشور اسلامی برگزار شد. سردار اشتری با اشاره به اینکه درحال آمادگی برای برگزاری مراسم بزرگ و جهانی اربعین هستیم افزود: برنامه ریزی برای تسهیل تردد زائران حسینی کار بسیار بزرگی است.
افزایش ۴۰ درصدی جرائم فضای مجازیفرمانده نیروی انتظامی گفت: در حوزه جرائم فضای مجازی با افزایش 40 درصدی این جرائم مواجه بوده ایم، اما پلیس سایبری نیز در مقابله با این جرائم اقدامات خوبی داشته است.سردار سرتیپ حسین اشتری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران افزود: به همه کاربران، جوانان و خانواده ها توصیه می کنیم که در زمینه فضای مجازی دقت کنند که در دامن گروه ها و باندهای تبهکار و فاسد نیفتند.وی با اشاره به افزایش توان قرارگاه مقابله با سرقت به کاهش وقوع جرائم خشن و مهم اشاره کرد و گفت: البته در بحث جرائم خرد افزایش چند درصدی داشتیم که باید سهم همه دستگاه ها در این خصوص مشخص شود و مبارزه با این جرائم فقط به عهده ناجا نیست، اما با اجرای وظایفمان تلاش می کنیم خلاء ها را پر کنیم.فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش 40 درصدی کشف کالاهای قاچاق در کشور اشاره کرد و افزود: به دنبال این هستیم که در گمرکات، بنادر و مبادی ورودی استقرار پیدا کنیم و از ماه ها پیش آمادگی خود را به مسئولان مربوطه اعلام کرده ایم و امیدواریم مسئولان، ناجا را در استقرار در این مبادی کمک کنند.سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش گفت: در موضوع مقابله با ورود مواد مخدر و برخورد با باندها و شبکه های مافیایی مواد مخدر در مرزها اقدامات خوبی شده است و در برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر هم اقدامات مناسبی صورت گرفته است؛ اما کفایت نمی کند.وی افزود: در این بخش اگر ظرفیت نگهداری تکمیل باشد نیروی انتظامی آمادگی دارد کمتر از یک هفته همه معتادان متجاهر را جمع آوری و تحویل مراکز مسئول دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان