Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:54:41 GMT

لشکرکشی مانشافت و سه شیرها به روسیه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۵۷۳۵

لشکرکشی مانشافت و سه شیرها به روسیه

دو تیم آلمان و انگلیس شب گذشته با پیروزی برابر حریفان خود به عنوان نهمین و دهمین تیم جواز صعود به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را به دست آوردند.

به گزارش "ورزش سه"، فینالیست های جام جهانی 1966 شب گذشته با پیروزی برابر حریفان خود به عنوان تیم اول گروه های C و F به کشورهایی اضافه شدند که حضور آنها در جام جهانی روسیه قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی آلمان در دیداری دور از خانه موفق شد با نتیجه 3 بر 1 ایرلند شمالی شکست دهد، تا رکورد شکست ناپذیری ژرمن ها در دیدارهای خارج از خانه ادامه داشته باشد و با رکورد تحسین برانگیز 9 پیروزی پیاپی که 5 تای آنها در خارج از خانه به دست آمد، به روسیه برسد. در سوی دیگر این هری کین بود که در ادامه درخشش های خود اینبار ستاره تیم ملی انگلیس بود و با گلزنی در دقیقه 94 مقابل اسلونی موفق شد با گل دراماتیکش بلیت سه شیرها را برای تابستان سال آینده در روسیه قطعی کند.


در بلفاست سپاستین رودی در دقیقه 2 مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی را پیش انداخت و در ادامه دو گل از واگنر و کیمیچ در دقایق 21 و 86 پیروزی بی دردسری را برای شاگردان یوآخیم لوو رقم زد، تا رکورد صد در صد پیروزی این تیم در 9 دیداری که برای رسیدن به روسیه 2018 برگزار کرده، حفظ شود.

در همین حین هری کین در ومبلی با گلزنی پس از دقیقه 90 به گلزنی های دیرهنگام سه شیرها ادامه داد؛ آنها تاکنون 5 امتیاز در این دقایق به دست آورده اند؛ تساوی در وقت های تلف شده برابر اسکاتلند در همتون پارک و اسلواکی و این پیروزی ثانیه های پایانی در لندن. مهاجم سه شیرها با این گل ششمین حضور پیاپی انگلیسی ها را در مرحله نهایی جام جهانی تضمین کرد؛ رکوردی که با رکورد آنها طی سال های 1950 تا 1970 برابری می کند و حالا آنها امیدوارند مانند همان سال ها به قهرمانی جهان هم که در سال 1966 برای آنها کسب شد، دست یابند.

برای مانشافت حضور در روسیه نوزدهمین حضور این تیم در جام جهانی خواهد بود که این کشور را از این حیث در رده ی دوم و تنها پایین تر از برزیل قرار می دهد که در روسیه 21 امین حضور خود را در ادوار بزرگترین رویداد ورزشی جهان تجربه می کند.


با نتایجی که شب گذشته به دست آمد تاکنون تیم های برزیل، ایران، ژاپن، مکزیک، کره جنوبی، بلژیک، عربستان صعودی، انگلیس و آلمان 9 تیمی هستند که به همراه میزبان جایگاه خود را تضمین کرده اند و حالا باید طی روزها و هفته های آتی 22 تیم دیگر به این جمع اضافه شوند. این در حالی است که هنوز حضور تیم های سرشناس و نامداری نظیر آرژانتین ، هلند و .. در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید ببینیم در آینده جام جهانی روسیه غیبت تیم های نامدار را تجربه می کند یا خیر؟

تیم ملی انگلیس تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)

به گزارش «ورزش‌ سه»، ژوزه مورایس حضور در فوتبال ایران را با پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز کرد و سپس در مصاف برگشت برابر پرسپولیس هم طلایی‌پوشان با گل محمد کریمی با پیروزی از تهران به اصفهان بازگشتند. در این بین سپاهان در تهران توانست هوادار به عنوان دیگر تیم تهرانی را هم در لیگ بیست و دوم شکست دهد. 

با شروع فصل جدید همچنان ورزشگاه آزادی و حضور در تهران برای مورایس و شاگردانش خوش یمن بود و آنها علاوه بر پیروزی پر گل مقابل هوادار و پیکان در لیگ قهرمانان آسیا هم که مجبور شدند در آزادی بازی کنند به یک پیروزی تاریخی ۹ بر صفر مقابل آلمالیق و سپس برد یک بر صفر ارزشمند مقابل نیروی هوایی دست پیدا کردند. 

با این حال ماجرا همینقدر خوب پیش نرفت و مورایس و شاگردانش در بازی برگشت لیگ بیست و سوم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اولین شکست را تجربه کردند و سپس در بازی برگشت مقابل پرسپولیس هم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند، تا پس از تجربه اولین شکست در تهران، اولین تساوی هم از راه رسید. 

در آخرین حضور مورایس در تهران عکس‌هایی از این مربی ثبت شده که چهره او را در خشن‌ترین حالت ممکن پس از حضور در راس کادر فنی سپاهان به تصویر کشیده است.

دیگر خبرها

  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم