Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین یوونتوس می‌گوید مهاجم آرژانتینی این تیم تمامی ویژگی‌های لازم برای ماندن در این تیم تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو دل‌پیرو در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» ضمن خوشحالی از اینکه پیراهن شماره «10» یوونتوس که وی زمانی در این تیم به تن داشت، اکنون به پائولو دیبالا رسیده است، اظهار داشت: پیراهن شماره «10» جزو اموال من نبود و پیش از من در یوونتوس بازیکنانی نظیر روبرتو باجو، عمر سیووری و میشل پلاتینی آن را به تن داشتند و اکنون سوپراستاری آن را به خود اختصاص داده که تمامی ویژگی‌های لازم برای ماندن تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش در یوونتوس را دارد، البته اگر خودش هم این را بخواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:دیبالا کیفیت بازی‌اش حتی نسبت به ابتدای فصل جاری ارتقا یافته و کارهای هیجان‌انگیزی در زمین می‌کند. تنها در مورد گلزنی پائولو صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد اینکه او چطور می‌تواند سرنوشت بازی را با حرکاتش در میدان تغییر دهد، هم صحبت می‌کنم. دیبالا از روحیه بالایی برخوردار است. امیدوارم او هم به دستاوردهایی که من با یووه رسیدیم، برسد چون هیچکس نمی‌تواند به مانند او به قلب هواداران راه پیدا کند.

دل‌پیرو که 19 فصل در یوونتوس حضور داشت و حتی زمانی که این تیم به خاطر ماجرای کالچوپولی به سری B فرستاده شد، این تیم را ترک نکرد، در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: من ماجراجویی فوق‌العاده‌ای با یوونتوس داشتم. من عاشق این تیم بوده و هستم، تیمی که جزیی از وجود شده‌ است. اولین بازی‌ام برای یووه، اولین اسکودتو، قهرمانی در لیگ قهرمانان، ... واقعاً نمی‌توانم بهترین لحظه از دوران حضورم در یوونتوس را انتخاب کنم.

وی درباره فرستاده شدن بیانکونری به سری B در نتیجه ماجرای کالچوپولی و تجریه شخصی‌اش از آن مورد گفت: کل سال 2006 دیوانه‌کننده بود. ما از مسابقات جام جهانی برگشتیم و خودمان را در سری B دیدیم، بدون اینکه بدانیم برای چه این اتفاق افتاده است. در سرم فکرهای زیادی می‌گذشت، اما کاری از دستم ساخته نبود. وقتی باشگاه از من پرسید که می‌خواهی چه کار کنی، لحظه‌ای نسبت به ماندن شک نکردم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا تصریح کرد: من کاپیتان تیم بودم و باشگاهی که قهرمانی‌های زیادی را با آن تجربه کرده بودم را جزیی از خودم می‌دانستم. حس کردم که باید الگویی برای دیگران باشم و به بازسازی تیم سرعت ببخشم. این چرخه در سال 2012 به سرانجام رسید و پس از آن زلزله‌ای که رخ داده بود، یوونتوس مجدداً فاتح اسکودتو شد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک

برنده گرندپری میامی به نخستین پیروزی دوران حرفه‌ای‌اش واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لاندو نوریس، راننده تیم مک لارن انگلیس درباره پیروزی در گرندپری میامی اظهار‌نظر کرد.

لاندو نوریس گفت: چه مسابقه‌ای. سفر طولانی بود اما سرانجام موفق شدم. من برای تیم خیلی خوشحالم، این کار را برای آنها انجام دادم. در این رقابت سخت به نتیجه موردانتظارمان رسیدیم.

انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن

راننده مک‌لارن افزود: من چند اشتباه جزئی داشتم، اما می‌دانستم که سرعت مسابقه مقدماتی را داریم. با یکی دو تا اشتباه موفق شدیم همه چیز را کنار هم بگذاریم. ما استراتژی عالی را آماده کردیم و نتیجه داد.

لاندو نوریس 24 ساله نخستین پیروزی در دوران حرفه‌ای خود را در گرندپری میامی رقم زد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی