Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-برخی منابع آگاه اعلام کردند مشاور امنیت ملی کاخ سفید با تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای تایید نکردن پایبندی ایران به برجام موافق نیست. سی‌ان‌ان به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد: اچ آر مک‌مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، با تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای تایید نکردن پایبندی ایران به توافق هسته‌ای موافق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، گروهی از سناتورهای دموکرات که روز گذشته برای دیدار و گفتگو با مک‌مستر درباره سرنوشت توافق هسته‌ای ایران به کاخ سفید رفته بودند، در پایان جلسه خود این طور برداشت کردند که او با موضوع تایید نکردن پایبندی ایران به برجام، موافق نیست.

به گفته این منابع، مشاور ارشد ترامپ به طور صریح اعلام نکرد که مخالف موضع او در قبال برجام است همچنین به صورت علنی اعلام نکرده است تایید آن مطابق منافع امنیت ملی آمریکاست.

این منابع اعلام کردند مک‌مستر در این جلسه با تاکید بر اینکه که او تنها کسی نیست که باید برای تایید توافق هسته‌ای ایران قانع شود، مکررا به درخواست‌های سناتور‌های دموکرات برای تایید کردن توافق هسته‌ای ایران واکنش نشان داد و خواستار طرحی دو حزبی برای جایگزین کردن آن شده است.

در همین حال، یک منبع دولتی به سی‌ان‌ان گفت که این سناتور‌های دموکرات از گفته‌های مک‌مستر اشتباه برداشت کرده‌اند. به گفته این مقام، مک‌مستر با تمام تیمش در تلاش برای تغییر دادن برجام و بهتر کردن آن است.

شایان ذکر است دولت ترامپ باید 15 اکتبر (23 مهرماه) گزارش جدید خود را درباره پایبندی ایران به برجام به کنگره ارائه کند.

یک مقام ارشد کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که ترامپ قرار است در جدیدترین گزارش خود اعلام کند ایران به برجام پایبند نبوده است.

در صورتی که رئیس‌جمهور آمریکا پایبندی ایران به توافق هسته‌ای ایران تایید نکند، کنگره آمریکا شصت روز فرصت دارد تا درباره اعمال مجدد تحریم‌های ایران تصمیم بگیرند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه به پرونده تخلف فروشگاه مواد غذایی برای ثبت نکردن انواع مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در سامانه جامع انبارها رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت با توجه به اختلاف آمار در سامانه و مغایرت‌های موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال به جزای نقدی محکوم کرد.

شاهی در تشریح جزئیات این پرونده، گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از مرکز فروشگاه مواد غذایی این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6091008

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است