Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@19:37:26 GMT

قیمت بلیت پرواز اربعین

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۹۲۳۱

قیمت بلیت پرواز اربعین

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دراین جلسه که با حضور مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، نماینده سازمان حج و زیارت ، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، مدیرکل دفتر نظارت، مسئولان تعزیرات حکومتی ، سازمان حمایت و پلیس تشکیل شد تدابیر چگونگی توزیع و برخورد با متخلفین احتمالی بلیت شرکت های هواپیما در ایام اربعین اندیشیده شد

معاون هوانوردی وامور بین الملل گفت: اگرچه تعیین نرخ بلیت های خارجی به صورت رقابتی است اما به جهت حساسیت و اهمیت موضوع و با توجه به توافقات بعمل آمده با شرکت های هواپیمایی و تعیین نرخ ها دراین ایام تدابیر برخورد با هرگونه سوء استفاده در زمینه فروش غیر قانونی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراکز مجاز و نرخ های تعیین شده در جلسه مشترک نمایندگان ایرلاین ها به دستگاه های نظارتی ارسال خواهد شد گفت: لیست دفاتری که شرکت های هواپیمایی تصمیم دارند بلیت های اربعین را بفروش برسانند از طریق روابط عمومی به رسانه ها اعلام تا متقاضیان ازآن طریق نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

دهقان ادامه داد شرکت های هواپیمایی نرخ قیمت بلیت پرواز تهران – نجف – تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان ، تهران – بغداد – تهران نیز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت پرواز مشهد – نجف – مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ، نرخ بلیت پرواز مشهد – بغداد – مشهد نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت های یکسره تهران – نجف ۶۰۰ هزار تومان ومشهد – نجف نیز ۷۵۰ هزار تومان را پذیرفته اند و ملزم به اجرای آن می باشند لذا با هرگونه تخلف فروش بلیت بیرون از این چارچوب برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه همچنین دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، نماینده سازمان حج و زیارت و دیگر مدیران دستگاه های امنیتی و انتظامی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با سازمان هواپیمایی کشوری در این ایام نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت