Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@01:35:07 GMT

۳۱۲ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۰۰۴۷

۳۱۲ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به جمع آوری ۵۳ میلیارد تومانی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته، اظهار کرد: ۱۹ مهرماه نیز با همکاری آموزش و پرورش مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۱۲ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد ۲۲۸ هزار نفر در مقطع ابتدایی، ۶۹ هزار نفر در مقطع متوسطه، ۱۵ هزار نفر در مقطع پیش دانشگاهی نظام قدیم در حال تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر با اشاره به توزیع مبلغ 35 میلیارد تومان میان دانش آموزان تحت پوشش این نهاد در سال جاری، عنوان کرد: در سال گذشته مبلغ ۶۵ هزار تومان و امسال نیز مبلغ ۱۰۲ هزار تومان سرانه به دانش آموزان تحت پوشش اعطا شد، همچنین طبق قرارداد ایجاد شده با خیریه ها، موسسات و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه که کمک ۵۰ درصدی به نیازمندان انجام می دهد، علاوه بر اعطای سرانه نقدی، ۱۰۰ هزار بسته نوشت افزار از اقلام ایرانی نیز در مناطق محروم کشور با ضریب ۷ ،۸ و ۹ توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه تعداد ۸۰ هزار بسته در میان کودکان محروم فاقد پدر توزیع شده است، تاکید کرد: هدف گذاری امسال برای ترغیب افراد به پرداخت کمک‌های نقدی بوده است و نیکوکاران می توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷* برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق