Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرهای دریافتی از فدراسیون کشتی حکایت از آن دارد که رسول خادم به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد در نظر گرفته شده است.

پس از پایان رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در پاریس و کسب نتایج ضعیف از سوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، زمزمه‌هایی مبنی بر انتخاب دوباره رسول خادم رئیس‌فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با گذشت چند روز از این زمزمه‌ها به نظر می‌رسد عزم فدراسیون برای بازگشت خادم به صندلی سرمربیگری جزم است زیرا رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در تازه‌ترین صحبت‌های خود با خبرگزاری ایسنا اظهار داشت: حضور توامان خادم در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی و سرمربیگری تیم ملی هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند. در وضعیت فعلی باید بهترین تصمیم ممکن که به نفع کشتی ایران باشد را اتخاذ کنیم. درست است که جایگاه مهمی توسط خادم در اتحادیه جهانی بدست آمده اما نتایج کشتی آزاد نیز برای مردم ایران اهمیت بسیار زیادی دارد و آن‌ها همیشه از کشتی طلا می‌خواهند.
 وی بازگشت دوباره خادم برای سرمربیگری تیم ملی را بهترین گزینه ممکن می‌داند و می‌گوید: اعضای شورای فنی همگی اصرار داشتند خادم پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را قبول کند که امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که بدون شک به نفع کشتی ایران خواهد بود. البته شورای فنی در این مورد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده و هیچ تصمیمی قطعی نشده است. کشتی آزاد ایران روزهای سخت و سرنوشت سازی را در پیش دارد و بدون شک با توجه به وضعیت حال حاضر کشتی آزاد و در پیش بودن رقابت‌های مهمی چون بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ فردی باید در راس تیم ملی قرار گیرد که علاوه بر شایستگی‌های فنی از مدیریت بالا در ایجاد حلقه ارتباطی مناسب میان تیم‌های ملی برخوردار باشد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده