Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:26:14 GMT

تراکتورسازی و گسترش فولاد میزبان لیگ یکی ها شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۰۹۵۶

تراکتورسازی و گسترش فولاد میزبان لیگ یکی ها شدند

تبریز - تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز در مرجله ی یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان تیم هایی از لیگ دسته اول شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور دیشب انجام شد و طی آن دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد میزبان حریفانی از لیگ دسته اول شدند.

بر این اساس تراکتورسازی تبریز میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز شد که این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های تراکتورسازی و فجر سپاسی هر کدام یک قهرمانی جام حذفی در ویترین باشگاه خود دارند و تراکتورسازی سه عنوان نایب قهرمانی و فجر سپاسی نیز دو عنوان نایب قهرمانی کسب کرده اند.

همچنین در دیگر دیدار این مرحله تیم گسترش فولاد تبریز به مصاف تیم دسته اولی اکسین البرز می رود.

فیروز کریمی که اولین تجربه سرمربیگری خود با گسترش فولاد در فصل جاری را با برد در جام حذفی آغاز کرد، این بار باید به مصاف تیمی برود سال گذشته هدایت آن را بر عهده داشت.

باشگاه اکسین البرز در تاریخ خود پنج سرمربی داشته که علی لطیفی اولین، سومین و پنجمین مربی این تیم بوده و یحیی گل محمدی و فیروز کریمی دو سرمربی بعدی اکسین، هم اکنون هدایت دو تیم تبریزی تراکتورسازی و گسترش فولاد را برعهده دارند.

گسترش فولاد تبریز در سال ۸۸-۸۹ که در لیگ دسته اول حضور داشت، به فینال جام حذفی رسید و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت فینال برابر پرسپولیس باخت و نایب قهرمان شد.

گفتنی است مسابقات جام حذفی سوم، چهارم و پنجم آبان امسال برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از مرحله یک هشتم نهایی عبور کرد و حالا فقط 8 تیم در این تورنمنت باقی مانده‌اند. 7 تیم لیگ برتری صعود کرده(مس، گل‌گهر، هوادار، آلومینیوم، تراکتور، ملوان و سپاهان) به همراه چادرملو اردکان از لیگ دسته اول به یک چهارم نهایی رسیدند و قرار است روز دوشنبه حریفان خود را در مرحله بعدی بشناسند.

نکته قابل توجه این است که شگفتی‌ساز مسابقات جام حذفی قطعا در مرحله بعدی میزبان خواهد بود. چادرملو اردکان هردو بازی گذشته خود در جام حذفی را مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان در خانه حریفان برگزار کرد و برنده شد و بر اساس قوانین قطعا بازی سوم را باید میزبان باشد.

بر این اساس شاگردان سعید اخباری در مرحله بعدی مسابقات جام حذفی به هر تیمی برخورد کنند، باید در یزد از آن تیم پذیرایی کنند. هیچ تیم دیگری در جام حذفی چنین شرایطی را ندارد و فقط درباره چادرملو این موضوع صدق خواهد کرد.

بی‌شک میزبانی از حریف بعدی در یزد یک امتیاز مثبت برای چادرملو خواهد بود تا بتواند در حضور هواداران خودی از این مرحله هم بالاتر برود و به شگفتی‌سازی خواهد ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند