Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آمریکایی از وقوع تیراندازی در دانشگاه فنی تگزاس خبر داده‌اند. یک افسر پلیس کشته شده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پیامی که در صفحه توئیتر دانشگاه تگزاس منتشر شده از وقوع تیراندازی در بخش حراست دانشگاه فنی تگزاس حکایت دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، محوطه دانشگاه فنی تگزاس و مرکز پزشکی دانشگاه که در مجارت آن واقع شده، پس از شنیده شدن صدای تیراندازی تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از وقوع این حادثه برخی منابع از کشته شدن یک افسر پلیس در این حادثه تیراندازی خبر داده و اعلام کردند که ضارب این حادثه فرار کرده است و جستجو برای پیدا کردن عامل این حمله در جریان است.

حدود یک ساعت و نیم پس از وقوع این حادثه مقامات پلیس منطقه اعلام کردند که مظنون اصلی این حادثه تیراندازی را دستگیر کرده‌اند.

هویت وی به عنوان دانشجوی دانشگاه تگزاس و با نام «هالیس دنیلز» منتشر شده است.

این حادثه تیراندازی ساعت ۸ شب به وقت محلی رخ داده است و از زمان وقوع حادثه تا دستگیری مظنون، حدود یک ساعت و نیم به طول انجامیده که در این مدت محوطه دانشگاه و مرکز پزشکی مجاور آن تعطیل بود. این دو مرکز پس از دستگیری مظنون حادثه به حالت عادی خود بازگشته است.

ظاهرا در گشت‌ها و بازرسی‌های نیروهای حراست دانشگاه از دانشجویان، مأموران، همراه «هالیس دنیلز» ۱۹ ساله، مواد مخدر پیدا می‌کنند که بلافاصله این دانشجو برای ارائه توضیحات به بخش حراست منتقل می‌شود، اما با ورود وی به بخش حراست، اسلحه‌اش را درآورده و به سمت یکی از افسران پلیس شلیک می‌کند و پا به فرار می‌گذارد.

پلیس تگزاس تصویر مظنون این حادثه منتشر کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس

اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه و حمایت‌های تمام‌ قد واشنگتن از تل‌آویو همچنان ادامه دارد؛ دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا مجبور به تعطیلی کلاس‌های درس شده و هم‌چنین اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین امروز – پنجشنبه – دست به اعتصاب زده و تمامی فعالیت‌های آموزشی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا آغاز شد. آنها نسبت به جنگ غزه و حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه معترض هستند و خواستار خاتمه جنگ و آتش‌بس هستند.

روزنامه گاردین به نقل از بیانیه مشترک اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین می‌نویسد: «ما شاهد ضرب‌وشتم دانشجویان زن توسط پلیس بوده‌ایم و هم‌چنین دیده‌ایم که پلیس با خشونت آنها را دستگیر می‌کند. ما این واکنش نظامی پلیس به معترضان حامی فلسطین را محکوم می‌کنیم. پلیس و نیروهای ایالتی اعتراض مسالمت‌آمیز دانشجویان را با خشونت پاسخ داده‌اند؛ اقدامی که تمام جامعه ما را ناامن می‌کند.»

آنها هم‌چنین در اعتراض به این رفتار خشونت‌آمیز، تمامی فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه را به حالت تعلیق درآوردند و طی فراخوانی قرار است امروز ساعت ۱۲:۱۵ ظهر به وقت محلی در دانشکده تجمع کنند.

پلیس تگزاس هم‌چنین روزنامه‌نگاری را که در حال پوشش خبری اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستین بود، دستگیر کرد. گزارش شده که عکاس تلویزیون «فاکس۷» نیز دستگیر شده است.

نیروهای امنیتی با دانشجویان معترض نسبت به جنگ غزه درگیر شده‌اند و برای سرکوب اعتراضات آنها تاکنون چندین نفر را بازداشت کرده‌اند. «گِرگ ابوت» فرماندار تگزاس می‌گوید «تا زمانی که معترضان متفرق نشوند»، این دستگیری‌ها و موج سرکوب دانشجویان ادامه خواهد داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه تگزاس
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس