Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:53:55 GMT

پرونده ثبت ملی «عنبران» به عنوان شهر گلیم ناقص است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۲۸۷۸

پرونده ثبت ملی «عنبران» به عنوان شهر گلیم ناقص است

اردبیل – معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: پرونده ثبت ملی عنبران به عنوان شهر گلیم ناقص بوده و فعلا کامل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دباغ عبداللهی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در سال‌های اخیر موضوع ثبت ملی عنبران به عنوان شهر گلیم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پرونده اولیه جهت ثبت ارسال شد که البته با نواقصی همراه بود و ضروری است برای ثبت ملی این نواقص رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی استان متذکر شد: برای تکمیل این پرونده اخیراً با شورای شهر و بخشدار جدید عنبران و همچنین با فرماندار نمین جلسه‌ای داشتیم تا ملزومات تکمیل پرونده طرح موضوع شود.

به گفته دباغ عبداللهی از جمله اینکه برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مرتبط با گلیم در این شهر ضروری بوده و انتظار می‌رود در دانشگاه نیز رشته مرتبطی دایر شود.

وی تصریح کرد: ثبت ملی الزامات و شاخصه‌هایی دارد که بی‌توجه به آن نمی‌توان برای ثبت اقدام کرد و امیدواریم امسال با تکمیل پرونده برای ثبت ملی مجدداً اقدام کنیم.

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی استان با بیان اینکه عنبران یکی از قطب‌های تولید گلیم در کشور است، اضافه کرد: بعد از ثبت ملی می‌توان برای ثبت جهانی نیز اقدام کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان حجت‌الاسلام محی‌الدین مکارم شیرازی امروز جمعه ۷ اردیبهشت به سردار رادان ابلاغ شد، از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و اجرای طرح نور قدردانی و حمایت کرد.

متن پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به شرح زیر است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان