Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج صبح امروز و در آستانه دیدار ایران و آلمان در جام جهانی نوجوانان،در اردوی تیم کشورمان در هتل الحیات گوآ حاضر شد.

او خطاب به اعضای تیم گفت:خیلی خوشحالم که در جمع نوجوانان شایسته ایرانی هستم.حضور شما در جام جهانی،که میدان بزرگ نمایش شایستگی بهترین هاست؛ اتفاق مبارک و خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
توجه و سیاست گذاری فدراسیون فوتبال در این مدت بر این استوار بوده که امروز با افتخار شاهد حضور 5 تیم ملی کشورمان در میدان های جهانی مختلف هستیم و این موضوع منحصربه فرد در سطح جهانی،قابل بررسی و تحلیل در ابعاد مختلف است.
رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:من بازی ایران مقابل گینه را دیدم.بابت این پیروزی در گام نخست جام جهانی به شما خداقوت می گویم.یقینا تا همین جا هم نشان داده اید فرزندان باغیرت،متعصب و دلاور کشورتان هستید و از این بابت از شما سپاسگزاریم.امیدوارم در ادامه مسابقات هم شاهد بروز و ظهور توانمندی هایتان باشیم.
تاج افزود:به طور حتم دعای خیر 80 میلیون ایرانی در کنار شماست و مردم عزیزمان هم نفس با شما به انتظار تماشای تداوم موفقیت هایتان هستند.
پیش از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال،عباس چمنیان،سرمربی تیم ایران ضمن تقدیر از حضور او در هند عنوان کرد:باعث افتخار است که رئیس فدراسیون به رغم فشردگی برنامه های جاری،در کنار ما در هند حضور دارند و این موضوع به طور حتم باعث انگیزه صدچندان اعضای تیم ملی نوجوانان در ادامه رقابت های جام جهانی می شود. انتهای پیام/ اضهرات تاج در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته