Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:08:28 GMT

تلاش برای عمران و آبادانی منطقه تاریخی «توس»

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۳۳۴۱

تلاش برای عمران و آبادانی منطقه تاریخی «توس»

مشهد-عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تلاش می کنیم در دوره جدید فعالیت شورای اسلامی شهر مشهد به آبادانی منطقه تاریخی توس توجه ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شهلا سه شنبه شب در گفتگو با رادیو خراسان اظهارکرد: اعضای شورای پنجم شهر مشهد به صورت جدی موضوع بازسازی و نوسازی آرامگاه فردوسی و شهر تاریخی توس را دنبال می کنند و در این راستا اقدام به ایجاد کمیسیون ویژه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جامعه منطقه تاریخی توس در دست تهیه است و هم اکنون در مرحله اجرای مطالعات هستیم و پیمانکار آن نیز انتخاب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: مقام معظم رهبری ۲۱ سال قبل به آرامگاه فردوسی و محدوده طوس، اهمیت ویژه بازسازی و نوسازی این آرامگاه و محدوده مطرح شد که متاسفانه طی سالها این امر محقق نشد.

شهلا خاطرنشان کرد: به دنبال تدوین نقشه عمران برای منطقه توس هستیم و با وجود اینکه محدوده توس تحت نظر شهرداری منطقه ۱۲ مشهد است اما میراث فرهنگی نیز باید ورود یابد .

وی در ادامه به بحث تحقق مدیریت واحد شهری اشاره کرد و اظهارکرد: لایحه مدیریت شهری از سوی وزارت کشور و در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شده است که تصویب این لایحه سبب تصمیم گیری موثر نمایندگان مردم در شورای شهر خواهدشد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: به دنبال برندسازی در مشهدمقدس هستیم و این شهر باید به عنوان شهری فرامنطقه ای معرفی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم