Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق کارآفرینی امید قوچان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۱۵ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال از مطالبات این صندوق وصول شده است.

محمد علی اعتمادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قوچان با اشاره فعالیت 6 ماهه نخست سال‌ 96 صندوق کارآفرینی امید قوچان اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات صندوق کارآفرینی امید در شهرستان قوچان طی 14 ماه گذشته، اهتمام جدی به موضوع وصول مطالبات با هدف به گردش درآوردن منابع بلوکه شده و افزایش توان خدمت‌رسانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری، بیش از 15 میلیارد و 423 میلیون ریال از مطالبات این صندوق وصول شده، افزود: با وجود افزایش پرداخت تسهیلات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل و افزایش 33 درصدی مبلغ انتظار وصول اقساط، با تلاش و همت کارکنان صندوق، وصول 102 درصدی مطالبات و کاهش یک میلیارد ریالی مانده مطالبات انباشت شده در شهرستان قوچان طی 6 ماه اول سال، رقم خورد.همچنین مانده مطالبات صندوق در شهرستان قوچان طی 14 ماه گذشته با کاهش چشمگیر به 3 میلیارد و 286 میلیون ریال رسیده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید قوچان ابراز داشت: علی‌رغم وجود مشکلات و عدم همکاری مناسب در حوزه صدور اجرائیه، توقیف اموال مدیونین و سایر اقدامات ثبتی توسط اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، صندوق کارآفرینی امید قوچان توانست صرفاً از طریق اقدامات اداری نسبت به وصول مطالبات و کاهش مانده مطالبات اقدام و در 6 ماه نخست سال جاری، رتبه سوم را در این زمینه در بین شهرستان‌های استان کسب نماید.

وی با یادآوری اینکه در 2 سال گذشته هیچ‌گونه اجرائیه‌ای برای قراردادهای داخلی صندوق صادر نشده و عملاً مطالبات معوق و مشکوک‌الوصول صندوق بدون اقدام ثبتی مانده، تأکید کرد: اداره ثبت‌ اسناد و املاک قوچان به‌ عنوان مرجع صدور اجرائیه باید همکاری مناسب‌تری با این صندوق داشته باشد تا منابع بلوکه‌شده دولتی سریع‌تر وصول و وارد چرخه شوند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید قوچان از جذب کامل اعتبارات ازدواج سال 1396 و پرداخت 121 درصدی آن، در 6 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج در سال 1396، از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه مبلغ 7 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به تعداد 76 نفر از زوجین جوان قوچانی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تمام اعتبار سال جاری که رقمی بالغ بر 6 میلیارد و 450 میلیون ریال بوده، فقط در 5 ماهه اول سال جذب شده، افزود: بر اساس مصوبه کارگروه اشتغال استان، سهم اعتبارات شهرستان قوچان از اعتبارات ازدواج و اشتغال استان بر مبنای نرخ 5.18 توزیع می‌شود که بر این اساس شهرستان قوچان جایگاه پنجم را در بین شهرستان‌های استان داراست.در سال گذشته نیز با جذب اعتبارات مازاد صندوق کارآفرینی امید شهرستان قوچان بعد از شهرستان‌های مشهد، نیشابور و سبزوار رتبه چهارم پرداخت تسهیلات را در استان کسب کرد.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد

در راستای اجرای طرح سه شنبه‌های امید، مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری، فرماندار مشهد در مراسم افتتاح  مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد که در راستای طرح سه شنبه‌های امید برگزار شد، گفت: امروز در روستای شاهین قلعه به همت خیرین مدرسه دو کلاسه‌ای ایجاد شده است تا دانش آموزان بتوانند در این روستا ادامه تحصیل دهند، امروز آموزش و پرورش بویژه در بخش تبادکان و معاونت نوسازی مدارس تمام توان خود را برای اجرای طرح سه شنبه‌های امید گذاشته‌اند.

وی افزود: به لطف خداوند و با تلاش همه در حوزه مدرسه‌سازی از آبان ماه هر سه شنبه توانستیم یک مدرسه را در شهرستان مشهد افتتاح کنیم تا در سال تحصیلی 1404 با کمبود مدرسه روبه رو نباشیم و امروز در اکثر روستاهای حاشیه شهر مشهد نیز مدرسه و هنرستان افتتاح شده است.

داوری گفت: وقتی یک خیر پای کار می آید برکتش به اندازه ای است که سایر خیرین نیز پای کار می‌آیند و سرعت کار در مدارس خیرساز بسیار بالاست به طوریکه ما سه شنبه هر هفته بدون وقفه شاهد افتتاح یک مدرسه در شهرستان مشهد هستیم، انسجام در هرکاری بسیار ارزشمند است  امیدوارم روزی به نقطه ای برسیم که در شهرستان مشهد دیگر متقاضی فضای آموزشی نباشد بلکه توانمان را در حوزه آموزش بگذاریم.

عبداللهی، رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز با بیان این مطلب که امروز این مدرسه به یاد زنده یاد حاج حسین یزدی و فرزندش احمد یزدی افتتاح می‌شود، گفت: مرحوم حاج حسین یزدی آرزو داشت که مدرسه افتتاح شود و شاهد این مراسم باشد و زمانیکه در بستر بیماری بود می‌گفت برای خانواده ام یک روضه رضوان ساختم و امروز این مدرسه دو کلاسه با 2 میلیارد اعتبار ساخته شده است تا دانش آموزانی که برای تحصیل به روستاهای اطراف می‌رفتند بتوانند در روستای خود به ادامه تحصیل بپردازند.

وی افزود: از 10آبان امروز هفدهمین مدرسه را در منطقه تبادکان شهرستان مشهد افتتاح کردیم و 339 کلاس از ابتدای سال 1402 تا امروز به سرانه آموزشی استان اضافه شده است.

عبداللهی تصریح کرد: استخر و دو سالن ورزشی و 11میدان چمن ورزشی نیز افتتاح شده که در هفته آینده 4زمین چمن مصنوعی اماده افتتاح است که این پروژه ها نیز 41میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت