Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

نرم‌افزاری با عنوان اتواپ auto app از سوی اتحادیه تعمیرکاران خودرو رونمایی شده که این نرم‌افزار قادر است در هر نقطه شهر نزدیک‌ترین واحد صنفی مجوزدار را معرفی کند.

به گزارش ایسنا، این نرم‌افزار که به تازگی از آن رونمایی شده درباره تعمیرات و سرویس‌دهی به خودروهای تهران است، چرا که با توجه به سردرگمی اکثر کاربران هنگام خرابی خودروها و عدم آشنایی آنها با نشانی تعمیرگاه‌های ماهر و مجوزداری که ممکن است در نزدیکی محل خرابی ماشین وجود داشته باشند، همواره مشکلات متعددی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر عدم اطلاع شهروندان از قیمت‌های مصوبی که در حوزه تعمیرات خودرو وجود دارد یا مواردی مانند عدم تشخیص درست ایرادات توسط برخی واحدهای صنفی که ممکن است جواز کسب هم نداشته وامکانی برای پیگیری مشکلات آنها نباشد در سال‌های گذشته موجب شده است در بازار تعمیرات خودرو مشکلات متعددی مشاهده شود بر همین اساس اتحادیه صنف مربوطه با ایجاد این نرم‌افزار تلاش کرده در راستای نظارت دقیق بر عملکرد تعمیرکاران فعالیت‌های خود را تشدید کنند.

به این ترتیب به واسطه نرم‌افزار طراحی شده افراد می‌توانند به هنگام خرابی خودرو نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های صنفی دارای جواز کسب را پیدا کرده و یا از خدماتی مانند حضور تعمیرکار در محل یا خرید آنلاین قطعات اصل بهره بگیرند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت این نرم‌افزار در مرحله‌ آزمایشی قرار داشته و در آینده نزدیک شاهد ارائه رسمی آن به شکل رایگان خواهیم بود.

علیرضا نیک‌آیین همچنین عنوان کرد:تلاش‌های فعلی برای آن است که تعمیرگاه‌های تهران به سمت ستاره‌دار شدن و ارائه خدمات مناسب به مردم پیش رفته و میزان شکایت‌ها کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با یادآوری اینکه طبق آنچه اعلام شده صنف تعمیرکاران خودرو بیشترین حجم شکایات را به خود اختصاص داده‌اند گفت: برای حل این مشکل لازم است که به مردم آگاهی بخشی شود و تمهیداتی برای اصلاح این وضعیت در نظر گرفته شود چرا که بهبود این اوضاع با زور و اجبار صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: اکنون در سطح شهر تهران ۴۵۰۰ واحد شناسنامه‌دار و شاید به همین تعداد تعمیرگاه بدون پروانه کسب در حال فعالیت هستند ما نیز برای نظارت بیشتر و بهبود اوضاع تعداد اعضای تیم بازرسی خود را در صنف افزایش داده‌ایم و این تیم را به یک گروه ۱۲۰ نفره که از نخبگان صنفی تشکیل شده افزایش دادهیم تا در سایه نظارت‌های بیشتر واحدهای بدون جواز شناسایی شوند.

نیک‌آیین همچنین عنوان کرد: ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم جلوی کسب کسی را بگیریم اما تاکید ما بر آن است که واحدهای صنفی آموزش‌های لازم را دیده و به شکل جوازدار و قانونمند فعالیت کنند. اکنون بخش قابل توجهی از شکایاتی که در حوزه تعمیرگاه‌ها وجود دارد به واحدهای بدون مجوز مربوط می‌شود چرا که این واحدها آموزش‌های لازم را ندیده‌اند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در پایان صحبت‌های خود با اشاره به جلساتی که با پلیس اماکن برگزار شده، اظهار کرد: پیگیری‌های متعددی انجام داده‌ایم و قرار بر آن است که پلیس اماکن این موضوع را حل کرده و در برخورد با واحدهای بدون مجوز حساسیت بیشتری وجود داشته باشد تا دیگر شاهد این شرایط نباشیم که در صنف تعمیرکاران بیشترین شکایات مردمی وجود دارد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر صادقی معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی، از تجاری سازی سه محصول نوآورانه که با مشارکت پژوهشکده گوارش و کبد و شرکت‌های دانش بنیان تولید شده است، خبر داد.

وی افزود: نرم افزار کلین‌آپ به عنوان ابزار تشخیصی، یکی از محصولات نوآورانه پژوهشکده گوارش و کبد است که نمونه خارجی ندارد. این محصول با هدف غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان و بیماری‌های غیر واگیر قلبی و عروقی، کبد چرب و سلامت روان به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، خطر ابتلاء به سرطان‌های روده بزرگ که قابل پیشگیری‌ترین نوع سرطان است، سرطان معده، سینه، دهانه رحم، ریه و پروستات توسط این نرم افزار قابل ارزیابی است.

نرم‌افزار کلین‌آپ با به‌کارگیری از ظرفیت هوش مصنوعی، ابتلاء به این بیماری‌ها را خطرسنجی می‌کند.

صادقی اظهار کرد: کیت تشخیص همزمان آنتی ژن هیلکوباکتر پیلوری و خون مخفی در مدفوع نیز تنها محصولی است که به طور همزمان غربالگری معده و روده بزرگ را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این کیت نمونه خارجی ندارد و کاربری آسان، صرفه‌جویی در زمان، امکان استفاده خانگی، پایین بودن قیمت و تفسیر آسان از مزایای آن است.

معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی تصریح کرد: افراد پس از استفاده از نرم افزار کلین‌آپ، در صورت دریافت هشدار و خطرسنجی ابتلاء به بیماری‌های معده و روده بزرگ، می‌توانند برای بررسی دقیق‌تر از کیت کومبو استفاده کنند. این کیت در داروخانه‌ها موجود است.

صادقی در خصوص سومین محصول رونمایی شده، تصریح کرد: فورسپس بیوپسی و سایر تجهیزت مربوط به آندوسکوپی نیز با تکیه بر توان داخلی در پژوهشکده گوارش و کبد تولید شده که دارای استاندارد ISO است.

کد خبر 6091852

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • در جست‌وجوی مزاج معتدل