Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا - کیش - رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور خواستار فعال شدن انجمن ورزش اعضا خاورمیانه در آسیا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، فاطمه هاشمی دوشنبه شب در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی پیوند اعضا در جزیره کیش گفت: هدف ما نجات ورزش پیوند اعضا آسیا از بلاتکلیفی است، ضمن این که در رقابت های برون مرزی با تعداد ورزشکاران زیادی شرکت می کنیم و مشتاق هستیم میزبان رویدادهای جهانی نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین برگزاری رقابت های منطقه ای در بخش های مختلف آسیا برای گسترش و فعالیت بیشتر ورزش پیوند اعضا در این منطقه را به رئیس فدراسیون جهانی پیشنهاد کرد.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در ادامه این نشست گفت: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به عنوان زیر مجموعه بخش همگانی وزارت ورزش در سال 1395 بیش از 400 درصد رشد داشت که از این حیث در میان فدراسیون های ورزشی حائز رتبه نخست شد.
غلامرضا شعبانی بهار ضمن اشاره به میزبانی های پرشمار ایران در رقابت های گوناگون، حمایت و پشتیبانی کامل وزارت ورزش و جوانان و دولت را برای میزبانی مسابقه های آسیایی و جهانی در ورزش پیوند اعضا را اعلام کرد.
رئیس فدراسیون جهانی ورزش پیوند اعضا نیز با ابراز خوشحالی از حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون ایران گفت: میزبانی ایران فرصت مناسبی برای من بود تا از نزدیک شاهد عملکرد فدراسیون ایران باشم.
کریس توماس کار این فدراسیون را از فدراسیون های دیگر دشوارتر توصیف کرد و افزود: در سایر فدراسیون ها افراد پس از انتشار اطلاعیه ای به آن فدراسیون مراجعه می کنند ولی در فدراسیون پیوند اعضا ابتدا باید دهندگان و گیرندگان عضو را شناسایی کرد که این کار بسیار سخت است.
وی اظهار کرد: افرادی که پیش از عمل پیوند ورزش می کردند، پس از پیوند نیز ورزش را ادامه دهند امید به زندگی دوباره در آن ها زنده می شود، زیرا آنان موهبت دوباره زیستن را یافته اند.
توماس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از اعضای پر افتخار فدراسیون جهانی است زیرا افراد حرفه ای در آن اشتغال دارند و از مسئول روابط عمومی تا ریاست فدراسیون من را تحت تاثیر قرار دادند؛ از دیگر نکات بارز این مجموعه در ایران زیرپوشش قرار دادن بیماران خاص است که سازماندهی ورزشی بخصوصی ندارند.
رئیس فدراسیون جهانی ورزش پیوند اعضا گفت: من ظرفیت ها و توانمندی های ایران را به روشنی دیدم و پیام آن را در مجمع فدراسیون جهانی مطرح خواهم کرد.
توماس یکی از علت های سفر به ایران را ایجاد پل ارتباطی بیشتر به جز رقابت های جهانی که هر دو سال یک بار برگزار می شود،عنوان کرد و فعالیت متنوع افراد پیوند عضو و ترویج گسترده فرهنگ اهدا عضو را مهم و ضروری دانست.
خبرنگار: اکبر بهاروند ** انتشار دهنده: جلال اسکندری
6993/6033

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟