Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرگییوچ، برای چهارمین بار است که به ایران سفر می کند و درخصوص رویاروییش با تیم ایران می گوید: تا کنون در بازی های پارالمپیک حضور نیافتم و قرار بود همراه با تیم ملی روسیه در بازی های پارالمپیک 2016 ریو حضور یابیم که متاسفانه با محرومیت روبرو شدیم. از این رو موفق نشدیم که مقابل تیم ایران در پارالمپیک بازی کنیم و خوشحالم که این فرصت در این اردو دست داد تا با تیم خوب ایران روبرو شویم و باید بگویم تا کنون مقابل تیمی قدرتمند مانند ایران به میدان نرفته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو تیم ملی روسیه افزود: نزدیک به 8 سال است که برای تیم ملی بازی می کنم و اکنون 24 سال دارم. زمانی که در مدرسه تحصیل می کردم از طریق پدر یکی از دوستانم که مربی والیبال بود برای فعالیت در والیبال نشسته استعداد یابی شدم و زمانی که تست دادم و در زمین حضور یافتم به این رشته علاقه مند شدم و از آن روز تا کنون در آن فعال هستم.

سرگییویچ خاطرنشان کرد: تا کنون دوبار در مسابقات قهرمانی اروپا و یک بار در مسابقات قهرمانی جهان با تیم ملی کشورم همراه بودم و اولین حضور ملی من به مسابقات جام بین المللی مصر در سال 2012 بازمی گردد.

وی در پایان گفت: اردوی ایران و مسابقات دوستان به تیم ملی این کشور به ما کمک می کند تا حضور قدرتمندی در مسابقات قهرمانی اروپا داشته باشیم که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می شود و امیدوارم با کسب سهمیه مسابقات جهانی بتوانیم در این رویداد مهم حضور یابیم و از این طریق برای بازی های پارالمپیک کسب سهمیه کنیم.

تیم ملی روسیه برای برگزاری اردو و دیدارهای دوستانه از 16 مهر وارد ایران شده و تا 20 مهر ماه در کشورمان اقامت دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان