Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:53:27 GMT

انجمن تخصصی آسانسور در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۶۲۰۲

انجمن تخصصی آسانسور در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

انجمن تخصصی آسانسور در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تشکیل انجمن تخصصی جزو اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و در این رابطه انجمن تخصصی آسانسور در آذربایجان‌غربی تشکیل شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفر صادق اسکندری افزود:  از سال‌های گذشته، از جمله اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تشکیل انجمن‌های تخصصی بوده و در این رابطه سال گذشته انجمن تخصصی عایق‌های رطوبتی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد که هدف از تشکیل انجمن تخصصی آسانسور در استان، ساماندهی شرکت‌های آسانسوری در راستای حل مشکلات آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از جمله مشکلات شرکت‌های آسانسوری استان، کارکرد شرکت‌های بدون پروانه و قیمت‌های مصوب نشده بوده و عدم ساماندهی مناسب، بوده اظهار کرد:از سایر مشکلات شرکت‌های آسانسوری که سبب رکود این صنعت شده است، فعالیت‌های شرکت‌های غیربومی و نبود بیمه تامین اجتماعی شرکت‌ها و نصاب‌ها است.

اسکندری با تاکید بر اینکه وجود انجمن‌های تخصصی بسیار مهم و حائز اهمیت است تصریح کرد: علت اهمیت آنها این است که در این انجمن‌ها، کارآفرینان ارائه خدمت کرده و اشتغال‌زایی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه آسانسورها با جان انسان‌ها سروکار دارند و نصب اصولی و استاندارد آنها بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد: بی‌شک با تشکیل انجمن تخصصی آسانسور،علاوه بر ساماندهی این حوزه و بکارگیری افراد متخصص، نظارت بر واحدها بیشتر شده و استانداردها رعایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری کارگاه آموزشی در این رابطه بسیار حائز اهمیت است گفت: باید برای مدیر، متصدی و مسئول فنی واحدها آموزش تخصصی داده شود.

 


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان