Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:28:57 GMT

آزادی ۶۴ مددجو در ۶ ماهه اول سال 96

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۶۳۳۸

آزادی ۶۴ مددجو در ۶ ماهه اول سال 96

به گزارش خبرگزاری برنا ، رحمدل بامری اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۴ نفر مددجوی جرایم غیر عمد در استان آزاد شده اند که از این تعداد هفت نفر زندانی دیه تصادفات، شبه عمد و حوادث کارگاهی، ۲۴ نفر محکومیت مالی،۳۱ نفرمهریه و دو نفر نفقه بوده اند.

وی با بیان اینکه تمامی زندانیان آزاد شده مرد بوده اند، خاطرنشان کرد: کل مبلغ بدهی این افراد مبلغ ۵۹ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۵۳ هزار و ۵۱۴ ریال بوده که از این مقدار مبلغ ۴۱ میلیارد و ۴۴۹ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵ ریال گذشت شُکات، ۲ میلیارد و ۴۷۹ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۹۵۲ ریال آورده مددجو، هفت میلیارد و ۷۹۰ هزار و یک ریال از طریق صندوق و ستاد دیه کشور و مبلغ هشت میلیارد و ۲۱ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۵۱۶ ریال هم از طریق تسهیلات بیمه و اعسار فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامری تصریح کرد: در حال حاضر زمینه آزادی ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد دیگر هم فراهم شده که از این تعداد پنج نفر به دلیل دیه، چهار نفر مالی و ۶ نفر هم به دلیل مهریه و نفقه در زندان به سر می برند.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از مدد جویان در آستانه آزادی هشت نفر در زندان زاهدان، یک نفر در خاش، یک نفر در سراوان، دو نفر در ایرانشهر و سه نفر هم در چابهار به سر می برند.

وی بیان کرد: مبلغ کل بدهی این ۱۵ زندانی ۲۰ میلیارد و ۴۶۴ میلیون و ۳۱۱ هزار ریال است که از این تعداد مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۱۱۲ هزار ریال از طریق گذشت شکات، یک میلیارد و ۲۱ میلیون ک ۱۱۲ هزار ریال آورده مددجو، سه میلیارد ریال تسهیلات بانکی و پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا خواستنی نشد که نشد!

طبق داده‌های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در کالیفرنیا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ برای دومین دوره سه ماهه متوالی حدود هشت درصد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، داده‌ها نشان می‌دهد که در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس، حدود ۵۰ هزار خودروی جدید تسلا در این ایالت، یکی از مهم‌ترین بازارهای سازنده خودروهای الکتریکی تحت رهبری ایلان ماسک، به ثبت رسیده است.

در سطح جهانی، تحویل سه ماهه تسلا برای اولین‌بار در نزدیک به چهار سال گذشته کاهش یافت، زیرا کاهش قیمت و مشوق‌ها در افزایش تقاضا کافی نبود.

با این حال، کراس اوور مدل Y این شرکت پرفروش‌ترین خودروی جدید در کالیفرنیا بود. این خودروساز اضافه کرد که سدان کامپکت مدل ۳ و شاسی بلند پریمیوم مدل X در میان سه خودروی پرفروش برقی و هیبریدی هستند.

طبق گزارش رویترز، سهم بازار کلی خودروهای برقی باتری‌دار در این ایالت نیز از ۲۱.۲ درصد به ۲۰.۹ درصد کاهش یافت زیرا مصرف‌کنندگان به سمت خودروهای برقی ارزان‌تر و دوربردتر گرایش پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن