Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مجروحان حادثه تروریستی در اسدآباد از برخی ناملایمات و مشکلاتی که بعداز حادثه ترور گریبان‌گیرش شد، می‌گوید؛ با رفتنم به مجلس نه تنها مشکلم حل نشد بلکه در این حادثه هم با اصابت گلوله به پایم دیگر توان کار هم ندارم و مسئولان هم دردی از من دوا نمی‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ 17 خرداد امسال بود که حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی سرو صدایی به پا کرد و تعدادی از هموطنان ایرانی در این حادثه یا به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی شهر اسدآباد دیار سیدجمال الدین اسدآبادی بزرگمرد تاریخ هم در این حادثه هولناک سهمی دارد و این بار سهمش دو مجروح و یک شهید است.

آقای علی‌جود زارع همشهری اسدآبادی که محل کارش در مجلس بود و به شهادت رسید و دو همشهری دیگری هم برای ملاقات با نمایندگان مجلس راهی تهران شده بودند، مجروح این حادثه هولناک شدند.

امیرهادی وثوق یکی از شهروندان اسدآبادی و ساکن روستای حسام آباد است که در حادثه تروریستی مجروح شد و امروز به عنوان بازمانده این حادثه از او یاد می‌شود.

او در گفت‌وگویی با خبرنگار ما از روز حادثه و دلیل حضورش در مجلس می‌گوید: شغلم نقاشی ساختمان بود و درامدم کفاف زندگیم را نمی‌داد و با رفتن به مجلس می‌خواستم ملاقاتی با آقایان نماینده اسدآباد داشته باشم تا که شاید بتوانم مشکلی از مشکلاتم را حل کنم که این حادثه رخ داد.

این مجروح حادثه ترور با شرحی از حادثه هولناک آن روز، ادامه داد: حوالی ساعت به 10 مجلس رسیدم و موبایلم را به محلی که تعیین شده بود، تحویل دادم و به سالن مراجعین رفتم؛ جلو پیشخوان از کارمندی شماره دفتر نماینده را درخواست کردم که یک آن صدایی مثل ترقه را شنیدم، برگشتم آن محلی که صدا می آمد که یک نفر اسلحه به دست به سمت مردم شلیک میکرد؛ مردم بیشتر به سمت حیاط مجلس هجوم آوردند من هم تصمیم گرفتم به سمت حیاط برم که در حین فرار از پشت به پام شلیک کرد و دیدم پام تیر خورده، دردی نداشت من از خونی که از پام می آمد متوجه شدم، باهمین پای تیرخورده خودم را به ساختمان نمایندگان رساندم و اونجا دو تا مسیر داشت که یکی از طریق پله ها و اسانسور میرفت به سمت دفتر نمایندگان و مسیر دیگر به سمت لابی پارلمان میرفت و من باز شانس آوردم خودم را رساندم به لابی پارلمان؛ بعد از اینکه من و یکی از پاسداران سپاه وارد لابی شدیم ، درب ورودی لابی را حفاظت مجلس بست و تروریستها از طریق راه پله به دفتر نمایندگان رفتند که تا طبقه 4رفته بود و تعدادی از هموطنان را شهید و مجروح کردند.

او که بر اثر این حادثه از ناحیه پا تیرخورده و دچار آسیب دیدگی شده، می‌گوید: چند روز بعد از مجروحیتم به سراغ مسئولان شهرستان رفتم و عنوان کردم که شغلی ندارم، جایی هم بیمه نبودم، مساعدت و کمکی کنید تا مشکلم حل شود.

امیرهادی وثوق ادامه داد: مسئولان با معرفی بنده به بانک درخواست وام کالا به مبلغ پنج میلیون با سود 18درصد را دادند که پس از اینکه نامه را به بانک ارجاع دادم و گفتند که باید دو ضامن کارمند داشته باشم و نتوانستم دو نفر کارمند را برای ضمانت ببرم.

وی اذعان داشت: برای گرفتن وام ضمانت بانکی که دو کارمند بود را نداشتم و تقاضا کردم که یک ضامن بازاری را قبول کنند که متأسفانه بانک قبول نکرد و نتوانستم تسهیلات را دریافت کنم که انتظار میرود مسئولان در این زمینه بنده را حمایت کنند.

این مجروح حادثه ترور با ابراز نارضایتی از روند پرداخت تسهیلات و سخت گیری در ضمانتها گفت: بیشتر از سه ماهه از حادثه گذشته اما مسئولان هیچ کمک و رسیدگی به وضعیت بنده نداشتند و همچنان مشکلات گریبان گیرم است.

وی با قدردانی از پایگاه خبری آوای سیدجمال از این رسانه خواست که صدایش را به گوش مسئولین برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از خانه ملت، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شده بود.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

کد خبر 848876 برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح