Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به ارائه ٣٥ سری تجهیزات و اقلام کتابخانه ای به ٣٥ باب کانون جدید التاسیس اشاره کرد و افزود: این تجهیزات دو میلیارد ریالی با کمک مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به کمک ٥٠٠ میلیون ریالی نهاد کتابخانه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستادعالی کانون های مساجد کشور برای تهیه کتاب اشاره کرد و ادامه داد: تمام این تجهیزات در قالب ١٢ هزارو ٣٩٧ جلد کتاب، قفسه، میز مطالعه، صندلی و تابلو به ٣٥ کانون فرهنگی و هنری روستایی اعطا می شود.
وی با بیان اینکه ١٩ سری از این تعداد به مناسبت نوزدهم مهر سالروز سفر رهبری به استان در قالب کاروان مهر ارسال می شود، بیان کرد: مابقی تجهیزات به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و سالروز تاسیس ستادعالی کانون های مساجد ارسال می شود.
شیرازیان، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی با موضوع تخصصی عفاف و حجاب و عنوان«من خودم را دوست دارم»، تجمع عمومی فعالان کانون های مساجد به مناسبت ١٩ مهر، (استقبال نمادین از ورود مقام معظم رهبری به استان و تجمع میثاق با رهبری) با سخنرانی آیت الله رییسی، تولیت آستان قدس رضوی و برگزاری جلسه ستاد هماهنگی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران با حضور «هاشمی» مدیرکل کتابخانه های کانون های مساجد کشور را از دیگر برنامه های این مناسبت اعلام کرد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، برگزاری جلسه هماهنگی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در روستای هدف توریستی و گردشگری استان، رونمایی از تولیدات و تجهیزات فرهنگی و کتابخانه ای روستای دوستدار کتاب و بازدید و افتتاح کتابخانه های تخصصی را به برنامه های مناسبتی ١٩ مهر افزود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه