Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:40:09 GMT

برگزاری رزمایش موتورسواران قانونمند در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۷۶۰۳

برگزاری رزمایش موتورسواران قانونمند در پلدختر

خرم آباد - ایرنا - رزمایش موتورسواران قانونمند روز سه شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این رزمایش تعدادی از موتورسواران پلدختر با داشتن کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح خیابان های این شهر مانور موتوری برگزار و بر اهمیت توجه به دستورات پلیس تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی پلدختر هدف از اجرای این رزمایش را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقا سطح ایمنی هنگام تردد موتورسواران در سطح شهر عنوان کرد.
سرهنگ صفر عبدالوند بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی در موتورسواری تاکید کرد و افزود: کلاه ایمنی در کاهش شدت تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن بسیار موثر است.
در این رزمایش موتور سواران از میدان بسیج رژه خود را آغاز و با حرکت در خیابان های سطح شهر با شعار حفظ جان با گذاشتن کلاه ایمنی به مبدا حرکت خود بازگشتند.
در ادامه این همایش به 10 نفر از موتورسواران قانونمند پلدختر به صورت رایگان کلاه ایمنی اهدا شد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از زندانیان استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • داداش کلاه یادت نره 
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر