Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: کارمندانی برای حضور در مراکز مانیتورینگ ۳۵ استان آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در حال حاضر این مراکز آمادگی بهره‌برداری را دارند.

به گزارش ایسنا، سردار موسی امیری در مراسم افتتاح ۳۵ مرکز مانیتورینگ در استان‌های کشور به آماری در مورد ساخت و ساز پلیس راه‌های سطح کشور اشاره کرد و گفت: در فاز اول که سال گذشته عملیاتی شد، ساخت و ساز ۵۰ پاسگاه پلیس راه با کمک سازمان راهداری اجرا کردیم و برخی از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۴۵ دستگاه در حال بارگذاری است و واگذاری چند دستگاه باقیمانده دیگر به اقدامات و هماهنگی‌های بین بخشی نیاز دارد همچنین با توجه به شرایط ویژه‌ای که استان مازندران دارد، به پاسگاه‌های این استان توجه ویژه‌ای شده است.

وی همچنین به افزایش دوربین‌های ثبت تخلف اشاره کرد و گفت: این مساله و به کارگیری سامانه‌هایی مانند سپهتن از جمله مواردی بود که مدنظر قرار گرفت. با توجه به اینکه با افزایش سامانه‌ها حجم دیتاها بسیار بالا رفت، تمرکززدایی صورت گرفت و با افتتاح قرارگاه‌های پلیس راه این دسترسی‌ها در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

جانشین پلیس راهور ناجا با اشاره به ویژگی‌های تمرکززدایی و افتتاح مراکز مانیتورینگ در استان‌های کشور گفت: این واگذاری‌ها کمک می‌کند تا مجموعه‌ها بتوانند حوزه استحفاظی خودشان را رصد کنند.

امیری در پایان اظهارکرد: با توجه به افتتاح این مراکز، کارمندانی در حال فراگیری آموزش‌های لازم هستند همچنین این طرح در دو استان قبلا به صورت پایلوت عملیاتی شده بود و در حال حاضر ۳۵ استان آمادگی بهره‌برداری از آن را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاداسلامی کشور امروز در شورای استانی دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه فارغ التحصیلان بدون مهارت دچار کمبود کار و شغل خواهند شد گفت باید با ورود رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

سروری مجد در این جلسه از ایجاد سامانه پژوهش یاب برای رصد فعالیت دانشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت ساماندهی امور جذب هیئت‌های و جلوگیری از رکود علمی از اهداف ایجاد این سامانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه از ثبت نام ۱۳ هزار و ۶۴۲ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت امسال ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دانشجو داشته ایم.

میمنت آبادی گفت دانشگاه آزاد استان کردستان در حال حاضر در بیش از ۳۰۰ رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند و پارسال ۸ رشته به رشته‌های آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

در ادامه این مراسم مرکز آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه در راستای تحقق مهارت آموزی در دانشگاه افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت