Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی عروجی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حجم از مواد غذایی فاسد در جریان 13 هزار و 500 بازدیدکارشناسان واحد بهداشت محیط خمین کشف و ضبط شده است.
وی، نداشتن نشان استاندارد و پروانه ساخت و مشکلات بهداشتی را از دلایل خروج مواد غذایی مذکور از چرخه مصرف اعلام کرد.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین یادآور شد: 80 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فساد در نیمه نخست امسال مهر و موم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عروجی بیان کرد: هشت مرکز که دارای مشکلات بحرانی بودند به مراجع قضایی و تعزیرات معرفی شدند.
وی ادامه داد: 81 مورد نمونه برداری سنتی مواد غذایی، 680 نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی و 15 هزار و 150 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی شهر و روستا در سال جاری انجام شد.
خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای چهار هزار و 500 واحد صنفی دارای مجوز است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام گرفتن از زالو
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان