Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@13:51:26 GMT

۲۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در میبد منتشر شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۸۷۵۸

کتاب بر بام عزت اثر عباس حیدری مقدم و صیاد فضائل از آثار موسسه فرهنگی پژوهشی سردار شهید حسین صیادیان با محوریت دفاع مقدس در آران و بیدگل منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ میثم نمکی صبح امروز در مراسم رونمایی از دو کتاب جدید در آران و بیدگل با بیان آمار و ارقام حوزه کتاب شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۲۰ عنوان کتاب از ناشران محلی و یا نویسندگان اهل قلم آران و بیدگل روانه بازار کتاب و بیش از ۱۰ آیین رونمایی از کتاب در این شهرستان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با اعلام رضایت از میزان و کیفیت تولید آثار نویسندگان و ناشران شهرستان تصریح کرد: اگر چه در مقیاس کشوری سهم اهالی قلم آران و بیدگل چندان به چشم نمی آید اما این میزان به تناسب سرانه شهرستان فراتر از انتظار است.

وی ظرفیت متمرکز برای خوانندگان را ویژگی کتاب در مقایسه با سایر رسانه‌های زودگذر دانست و گفت: کتاب یک رسانه تاثیرگذار و بدون رقیب است.

نمکی از انتشار دو کتاب جدید در آران و بیدگل خبر داد و عنوان کرد: «بر بام عزت» و «صیاد فضائل» هر دو در حوزه دفاع مقدس با همت نویسندگان شهرستان به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: کتاب بر بام عزت در ۴۰۰ صفحه به قلم عباس حیدری مقدم تدوین شده و نگاهی متفاوت به مناقشات ایران و عراق داشته و نکات خاصی از این نبرد هشت ساله در شرایط مختلف را مورد کنکاش قرار داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مورد کتاب صیاد فضائل که در ۳۳۰ صفحه به رشته تحریر درآمده است توضیح داد: این کتاب توسط تیم تحقیق تشکیل شده از علی خوشه چرخ، حسین حاجی حسینی، علی صیادیان و حسن سعدی در هشت فصل و با محوریت زندگی سردار شهید حسین صیادیان فرمانده تدارکات تیپ قدس گردآوری شده است.

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در آران و بیدگل منتشر شده است خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها با حمایت موسسه‌های ایثار و شهادت، هیئات مذهبی، خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان تدوین و منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل