Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:38:58 GMT

نیمی از اماکن میبد فاقد پلاک کدپستی است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۸۷۸۵

رئیس اداره پست شهرستان میبد بیان داشت: 50 درصد از اماکن شهرستان میبد پلاک کد پستی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، ذبیح‌ الله کارگر رییس اداره پست میبد به مناسبت روز جهانی پست اظهار داشت: پست، یکی از بزرگ ترین نهادهای اجتماعی از ادوار کهن بوده که امروزه با پیشرفت تکنولوژی سهم ونقش بسزایی در حوزه ارتباطات وتوسعه اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی پیدا کرده وباعث ارتقاء رفاه عمومی،کاهش هزینه ها و آلاینده های زیست محیطی وبالا بردن ارتقاء بهره وری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در واقع، پست از کالبد سنتی خود خارج و با بهره برداری از خدمات نوین پستی به پیشرفت قابل توجهی نایل آمده است.

کارگر با بیان اینکه خدمات گوناگونی توسط اداره پست میبد با کمترین زمان ممکن و در جهت خدمت به مردم انجام می گیرد افزود: امروزه فناوری جدید این خدمات مختلف و گوناگون را از ابتدای ورود به اداره تا انتها برای بخش پستی فراهم نموده است که بسیار حائر اهمیت است.

وی با اشاره به بیشترین فعالیت اداره پست میبد در زمینه مرسولات مربوط به خرید محصولات اینترنتی است، گفت: در شش ماه نخست سال بیش از 230 هزار مرسوله پذیرفته و به استان ها و شهرهای دیگر ارسال شده و بیش از 400 هزار مرسوله پستی نیز به شهرستان میبد ارسال شده است.

رییس اداره پست میبد مجموع کارمندان این اداره را 13 نفر بر شمرد و اظهار داشت: پرسنل این اداره با تمام توان خود در جهت خدمت به مردم تلاش می کنند.

کارگر با اشاره به اینکه 50 درصد از اماکن شهرستان میبد فاقد پلاک کد پستی می باشند از مردم درخواست داشت: از مردم عزیز شهرستان انتظار داریم با حضور در شهرداری یا اداره پست درخواست پلاک کد پستی داده تا اداره پست را در خدمت رسانی به موقع و مطلوب یاری کنند.

وی بازسازی ساختمان اداره جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به همشهریان را از برنامه های در دست اقدام اداره پست میبد بر شمرد.

رییس اداره پست میبد با اشاره به اجرای طرح ملی «سیماک» در آینده‌ ای نزدیک در شهرستان اذعان داشت: طرح ملی سیماک یکی از مأموریت‌های مهم شرکت ملی پست ایران در استان‌های کشور می باشد که اجرای این طرح ملی به شفافیت در حوزه املاک کشور و حفظ منافع ملی خواهد انجامید.

کارگر در پایان در خصوص همکاری اداره پست با شرکت ها و ادارات شهرستان میبد بیان داشت: خدمت رسانی به مشتریان از جمله اولویت های اداره پست شهرستان میبد است که در این زمینه اداره پست آمادگی هرگونه همکاری و خدمت رسانی به همشهریان، ادارات و شرکت های شهرستان را دارد.

انتهای پیام/اد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است