Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره پست دامغان از تکمیل طرح یکپارچه سازی نشانی پستی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیتریک؛ پست، یکی از قدیمی ترین ابزارارتباطی بین مردم یک کشور با ساکنان دیگر سرزمین ها و مناطق جهان است

از آنجا که سابقه تاریخی پست در ایران به بیش از سه هزار سال پیش باز می گردد و براساس نظر برخی مورخین حتی ایرانیان را پایه گذار پست می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت روز جهانی پست با مدیر و کارکنان اداره پست گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

غلامحسین سعیدی مدیر اداره پست شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار تیتریک با اشاره به جایگاه پست در جامعه و فعالیت‌های آن در شهرستان دامغان گفت: اداره پست آماده همفکری و همراهی با مردم در زمینه رفع موانع و مشکلات پستی موجود است.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره در هفته پست اظهار کرد: در این هفته چند خدمت جدید معرفی خواهد شد.

سعیدی با اشاره به اقدامات دو ساله سازمان پست پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بیان کرد: در این مدت خدمات پست به سمت الکترونیکی شدن پیش رفته و با پیشرفت تکنولوژی خدمات پست نیز به روز شده است که می توان به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری اشاره کرد.

تکمیل طرح یکپارچه سازی نشانی پستی تا پایان سال

مدیر اداره پست شهرستان دامغان درخصوص برنامه‌های پست طی روزهای آینده بیان کرد: سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان تحت نظام GNAF از طرح‌هایی است که اجرایی خواهد شد و امیدواریم طبق توافقی که با استانداری انجام داده ایم این پروژه را تا پایان سال در شهرستان به اتمام برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: این طرح از منظر عملیات دارای دو بعد، آدرس و اطلاعات جغرافیایی است و براین اساس شرکت پست آدرس‌ها را طبق استاندارد نظام آدرس‌دهی یکسان و به هنگام می‌کند تا تمامی سازمانها و ارگانهای کشور از سیستمی یکپارچه برای مکان یابی افراد و مخاطبانشان استفاده کنند.

آمادگی لازم پست دامغان جهت پلاک کوبی منازل

سعیدی با اشاره به اینکه این اداره با توجه به مراجعات روزانه مردمی مبنی بر درخواست پلاک کوبی منازل آمادگی لازم برای انجام این کار را دارد اما باید توجه داشت که شهرداری دامغان باید زیر ساختهای لازم را فراهم کند، اظهار کرد: این اداره در سال 91 طبق قراردای که با شهرداری داشته خیلی موفق این کار را انجام داد ولی اکنون نیاز به قرار داد جدید با شهرداری جهت اتجام این کار می باشیم.

وی در پایان ترافیک صادره از دامغان طی سالجاری را 725 هزار فقره اعلام کرد و گفت: ترافیک وارده در پست دامغان 315 هزار فقره می باشد.


انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر