Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:19:44 GMT

نرم‌افزار سایت‌ساز ماژولار تجاری در بازار

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۸۹۲۳

شرکت نرم‌افزاری راتین اعلام‌کرد: این شرکت پس از تولید سه نسخه نرم‌افزار cms و شناخت نیاز کارفرمایان  و سال‌ها کوشش توانست نسخه تمام‌بومی نرم‌افزار cms خود را تولید کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بر اساس اعلام شرکت نرم‌افزاری راتین، تاکنون سایت‌سازهایی که به بازار آمده بر پایه متن و ویرایشگر بوده و دارای ویجت‌ساز، ماژول‌ساز و صفحه‌ساز نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرم‌افزار سایت‌ساز راتین با رویکردی بازرگانی و تجاری برنامه‌نویسی شده و کاربرانی که می‌خواهند امکانات بیشتری برای سفارشی‌سازی سایت خود داشته باشند می‌توانند از آن بهره ببرند. کافی است کاربران کمی html و css بدانند؛ البته برای کارفرمایانی که با وب آشنایی ندارند نیز ابزارهای وجود دارند تا بتوانند سایت خود را بسازند و آن را را به دلخواه تغییر دهند.

در مورد امکانات سایت‌ساز فوق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت گسترش و تغییرات

با توجه به ماژولار بودن و بومی‌بودن نرم‌افزار و تکنیک‌های برنامه‌نویسی به کار برده شده در آن (ORM) امکان تغییر و گسترش وجود دارد و می‌توان ماژول‌های جدید به طراحی سایت اختصاصی آن افزود و آنها را سفارشی کرد.

به کاربردن الگوریتم‌های فشرده‌سازی صفحه وب

بر اساس اعلام شرکت نرم‌افزاری راتین، در این روش سایت نرم و روان و وبگردی در آن آسان می‌شود؛ فشرده سازی ۳۰ تا ۸۰ درصدی حجم فایل‌ها باعث افزایش فراوان سرعت لود سایت می‌شود. با توجه به عدم استفاده از کامپوننت‌های آماده و Tableless بودن سایت و همچنین فرآیندهای مورد نیاز برای کارایی بیشتر مانند کشینگ( Caching) فراهم شده است. یکی از فاکتورهای مهم برای روبوت‌های جست‌وجوگر مانند گوگل، سریع باز شدن صفحات آن وب سایت است.

امنیت بالا در طراحی وب سایت

بنابر ادعای شرکت راتین، در محصول این شرکت پیاده‌سازی و برنامه‌نویسی سایت با استفاده از روش‌های کدنویسی مانند هشینگ (SH۱-۲۵۶) و Sever Side Validation,Client Side Validation انجام می‌شود و از بسیاری از روش‌های هک مانند SQLInjection , Xss جلوگیری شده است.

تجربه و تخصص در طراحی سایت حرفه‌ای

راتین اعلام کرد: این شرکت حدود ۱۲ سال کار و دانش تخصصی در زمینه کاری خود دارد که کمک شایانی در جهت بهینه سازی و افزایش کیفیت و سرعت و امنیت کرده است؛ شرکت طراحی سایت راتین با رفع اشکالات گذشته کوشیده تا سطح تکنولوژی کار خود را همواره افزایش دهد.

یکی از این موفقیت‌های این شرکت تولید بستر فریم ورک یا معماری بهینه شده تکنولوژی وب فرم ASP.net است که مزایا تکنولوژی MVC را دارد اما معایب آن را ندارد.

نوآوری و خلاقیت در برنامه‌نویسی وب‌سایت

شرکت برنامه‌نویسی راتین اعلام‌کرد: این شرکت توانسته با کمک تیم نرم‌افزاری خود تمام ماژول‌ها و زیر ساخت‌های مورد نیاز شامل پلاگین‌های Jquery ، ماژول‌های کاربردی لایبرری(Library) و فریم ورک (Framework) مورد نیاز را نوشته و پیاده‌سازی کند.

به کارنبردن‌CMS های آماده و پکیج‌های رایج

راتین مدعی شد: متاسفانه بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت به دلیل نداشتن دانش مورد نیاز اقدام به طراحی سایت باCMS های آماده می‌کنند که اشکالات و مشکلات فراوانی در آینده می‌تواند به همراه داشته باشد.

در مورد این اشکالات باید گفت: سایت‌ها و پرتال‌ها بزرگ وکاربردی را نمی‌توان و یا به سختی می‌توان با این گونه پکیج‌ها (Joomla, Drubal, DotNetNuke, WordPress) پیاده‌سازی کرد و در آنها گسترش و یا تغییر داد.

سایت‌ها در شرایط فوق دارای کد سربار (Overload) هستند، زیرا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که معمولا همه گونه نیازی را پوشش دهند. همچنین انعطاف‌پذیری ندارند و شما باید در قالب آن پکیج نیازهایتان را هماهنگ کنید و نسبت به امکانات زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Asp.net , Php در سطح پایین‌تری هستند.

از سوی دیگر روش‌های خاصی برای پیاده‌سازی دارند و معمولا کسانی که این ابزارها را برای طراحی سایت به‌کار می برند دانش پایینی در زمینه برنامه‌نویسی دارند و نمی‌توانند بدون کمک این ابزارها طراحی سایت حرفه‌ای انجام دهند.

سازگاری ساختار برنامه نویسی و طراحی سایت با موتورهای جست‌وجو (Cross Browser)

راتین اعلام کرد که محصول این شرکت با تمام بروزهای وب مانند فایرفاکس، کروم، سافاری، اپرا،IE۶-۱۰ سازگاری دارد .گزارش‌گیری از درخواست‌ها با کمک Http Handler ۸. Log و Http Handler : Log ممکن است؛ همچنین تمام درخواست و فعالیت‌های انجام شده روی سایت Log شده و گزارشی از آنها تهیه و در صورت نیاز مدیر سایت نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟