Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان فارس تیم فوتبال پاس شهدای نی ریز در استادیوم شهدای این شهر در دومین دیدار خود به مصاف پارسه شیراز میرود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ لیگ برتر فوتبال استان فارس در روز جمعه بیست و یکم مهرماه با برگزاری 6 دیدار وارد هفته دوم این رقابت ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پاس شهدای نی ریز در دومین دیدار خود در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان فارس به مصاف پارسه شیراز میرود.

این مسابقه ساعت 15 روز جمعه 21 مهرماه در استادیوم شهدای نی ریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است : تیم فوتبال پاس شهدای نی ریز در اولین دیدار خود در هفته ابتدایی این رقابتها در مقابل تیم فوتبال پادنا میمند با نتیجه 2 بر 0 متحمل شکست شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود