Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:17:37 GMT

قبض ۲۲ میلیونی صرفا جهت مراجعه مشترک صادر شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۰۱۲۴

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان درخصوص قبض ۲۲ میلیون تومانی مشترک روستایی تنها جهت مراجعه مشترک صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، روز گذشته تصویری از یک قبض ۲۲ میلیونی به دست ما رسید که مربوط به روستای حسین آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار می باشد.

این قبض در صورتی صادر شده است که این روستا با مشکل کم آبی مواجه است و به طور متوسط در ماه ۴ بار آب روستا وصل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در پی انتشار این قبض در فضای مجازی جوابیه ای ارسال کرده است.
در این جوابیه آمده است:

همانگونه که در تصویر مشاهده می‌شود قبض مذکور فاقد ته برگ مربوط به عملیات بانکی و پرداخت بوده و بدلیل شکستگی لوله در داخل ساختمان و نامتعارف بودن میزان مصرف ثبت شده است.

صرفا جهت مراجعه مشترک و بررسی علت موضوع تحویل مشترک داده شده است. لازم به ذکر است قبل از صدور این قبض و در دوره قبل، اخطار کتبی نیز به مشترک داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: بارش باران طی شبانه روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان باعث بروز سیل و تخریب بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی به ویژه در مناطق روستایی شده است.

یداله سلطانی افزود: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان و صدور هشدار سطح نارنجی همه نیرو‌های این شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با تاکید بر آماده باش کلیه تیم‌های عملیاتی و پدافند غیر عامل در سطح شرکت، اضافه کرد: همچنین همه ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی و مولد‌های برق اضطراری به حالت آماده به کار، قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای خوی اظهار داشت: بارش شدید و رگباری باران موجب وقوع سیل در شهرستان خوی شد و خساراتی به بار آورده که در روستای ولدیان خط انتقال آب چشمه آسیب دید و همچنین به بخشی از شبکه توزیع این روستا خسارت وارد شد و در روستا‌های خاکمردان و شیرین کندی نیز خسارتی به شبکه توزیع وارد کرد.

سلطانی افزود: تیم‌های عملیاتی در تمام نقاط و مناطق سیل زده مشغول رفع شکستگی‌ها و برقراری جریان آب هستند و خوشبختانه آب آشامیدنی تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه به زودی گزارش دقیق خسارت‌ها را اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: همه نیرو‌های خدماتی در آماده باش هستند و با تلاش نیرو‌های عملیاتی شرکت وضعیت آبرسانی در حالت عادی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد