Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:37:06 GMT

خراسان جنوبی معتاد متجاهر ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۰۴۸۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه امر مبارزه با موادمخدر، معتاد متجاهر در سطح استان وجود ندارد.

‌به گزارش ایسنا‌، سرهنگ حسن کاهنی ظهر امروز18 مهر ماه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه از ابتدی امسال تاکنون نیروی انتظامی مجدانه با سوداگران مرگ مبارزه کرده است، گفت: امسال شاهد رشد 53درصدی در کشف انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث دستگیر‌شدگان 7 درصد رشد ‌و تعداد باندهای متلاشی شده 31 درصد رشد نسبت به مشابه سال قبل‌ داشته‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پل ارتباطی مردم با پلیس شماره 110 است و در 24 ساعت آماده هر عملیاتی هستیم، گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک فوری با پلیس تماس بگیرند.

کاهنی با بیان اینکه از ابتدای سال در استان بالغ بر ۲۰ تیم سپکا (سگ های مواد یاب) برای کشف مواد مخدر از تهران مامور شدند، اظهارکرد: بالغ بر یک تن مواد مخدر توسط این سگ های مواد یاب کشف شده است.

‌وی با بیان اینکه رویکرد مبارزه با سوداگران مرگ «اجتماعی» شده و مقرر شده که مردم در این خصوص همکاری و همراهی داشته باشند، افزود: از ابتدی سال 24کارگاه آموزشی برای مساجد، دانشگاهها، مدارس، مراکز نظامی و نهادها برگزار کردیم و ۲ هزار نفر برای آشنایی با انواع مواد و اسیب های آن اموزش دادیم.

‌کاهنی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه جوانان و والدین باید توجه داشته باشند که مواد صنعتی خانمان سوز شده متاسفانه افراد را گرفتار می‌کند، افزود: باید فرهنگ سازی و آگاهی بخشی شود که هر چیز ناآشنایی که فرزند به خانه می‌آورد، ممکن است زنگ خطر باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی بالاترین برخورد را با مواد را داشته است، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 23تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

کاهنی با بیان اینکه در این خصوص 580 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شدند، گفت: بیشترین این کشفیات در بیرجند، نهبندان، سربیشه و قاین بوده است.

‌وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 42 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان کشف و منهدم شدند، خاطرنشان کرد: در این عملیات ها بیش از سه هزار نفر دستگیر شدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد