Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری اردبیل در قالب ۳۰۰ پروژه هزینه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری اردبیل در قالب ۳۰۰ پروژه هزینه می‌شود که در این طرح برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود، تصریح کرد:‌ بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها در حوزه راهداری و حمل و نقل یکی از اولویت‌ها و برنامه‌ها بوده که تلاش می‌کنیم با ایجاد بسترهای لازم در این حوزه گام‌های اساسی را برداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود:‌ برای نوسازی ناوگان درون استانی نیز ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد و برای ۵۰ نفر در این زمین اشتغال‌زایی می‌شود که تلاش و جدیت بر این است تا با جذب هر چه بیشتر اعتبارات اختصاصی به هدف‌گذاری تعیین‌شده در این حوزه دست یابیم.

رحمتی گفت: در طرح تبدیل پلاک ماشین شخصی به عمومی ۱۰۰ پروژه داریم که با مجموع ۲۲ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و در این برنامه نیز برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد زمینه برای اجرای هر چه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف و فراهم‌سازی بستر برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه می‌تواند راهکاری اساسی برای کاهش دغدغه‌ها در حوزه اشتغال شده و مشکلات در این حوزه را کاهش دهد که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به ثبت هفت میلیون تردد در ۶ ماهه نخست امسال در مبادی ورودی و خروجی استان بیان کرد: میزان تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان که توسط ۶۰ سامانه تردد شمار ثبت شده بیش از ۵۰ میلیون تردد است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند