Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اپ لانچر آژانس ادورلند، روزانه آمارهای متعددی در رسانه‌ها مبنی بر بالا بودن نرخ بیکاری در کشور منتشر می‌شود. تا آنجا که بسیاری این معضل را اساسی‌ترین مشکل جامعه دانسته و مهمترین عامل برای ارتقای شاخص‌های سطح کیفیت زندگی درایران را بهبود شرایط اقتصادی با استفاده از اهرم اشتغال زایی برای جوانان اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با مراجعه به کسب و کارها بر خلاف آمار منتشره از شرایط بیکاری در کشور مشاهده می‌شود که در عموم شرکت‌ها فرصت‌های شغلی خالی متعددی وجود دارد و مالکان کسب و کار به دنبال استخدام نیروی کار حرفه ای و متخصص هستند و در این راه انواع روش‌ها را آزموده و تلاش فراوانی برای استخدام فرد مورد نظر که از مهارت و تخصص لازم برای تصدی آن شغل برخوردار باشد داشته‌اند.

پس با وجود این تعداد فرصت شغلی خالی چرا کارجویان نمی توانند شغل مورد نظر خود را بیابند و یا چرا بسیاری از افراد تحصیل کرده مشغول به کار در جایگاه‌های شغلی غیر مرتبط با رشته تحصیلی و مهارت خود بوده و یا مشغول به کار در شغل‌های کاذب هستند؟

این سوال‌ها نشان دهنده نقص در فرآیندهای تعریف شده برای کاریابی در کشور است. فرآیندهایی که نتوانسته اند زنجیره ارتباطی کارآمد و موثری میان کارفرما و کارجو ایجاد کنند تا کارجویان در شغل‌های مورد نظر و علاقه خود استخدام شده و کارفرمایان نیز به نیروی کار مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

متخصصان منابع انسانی تنها راه عملیاتی برای برون رفت از این مشکل را استفاده از فناوری‌های نوین و روزآمد برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجو و کارفرما می‌دانند.

استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی برای ارتباط کارجو و کارفرما

در این راستا اپلیکیشن 3 سوت جابز اخیرا به عنوان یک راهکار کاریابی نوین و موفق رونمایی و معرفی شده است. اپلیکیشن و سایت سه سوت جابز اولین سامانه هوشمند استخدام و ارتباط مستقیم میان کارجو و کارفرما است که در نقش یک حلقه واسط هوشمند عمل کرده و با بکارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم پیچیده تطابق خواسته‌ها، دقیقا کارجو و کارفرمای منطبق با هم را بر اساس توانمندی، مهارت و تخصص‌های کارجو و نیازمندی‌ها و شرایط کارفرما شناسایی و به هم معرفی می‌کند.

این اپلیکیشن کاملا بومی است که بر اساس دانش روز به دست توانای متخصصان ایرانی طراحی، تولید و ارائه شده است. این اپلیکیشن کاریابی برای اولین بار در ایران با استفاده از الگوریتمی پیچیده و منحصر به فرد با انجام تحلیل بر روی مشخصات، تحصیلات، مهارت‌ها و تخصص‌های کارجو و نیازمندی و شرایط مورد نظر کارفرما برای تصدی موقعیت شغلی موجود، دقیقا کارجو و کارفرمای منطبق بر هم مستقیما به یکدیگر معرفی شده و امکان برقراری ارتباط آنلاین بین ایشان را فراهم می‌کند. پس از این مرحله در صورت توافق و تمایل طرفین اطلاعات تماس تبادل شده و کارجو به استخدام در خواهد آمد. با توجه به الگوریتم طراحی شده برای تطبیق نیازهای کارجو و کارفرما صرفا افراد متناسب و برخوردار از شرایط لازم به یکدیگر معرفی شده لذا درصد موفقیت برای استخدام از این طریق بسیار بالا است. این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از مراجعات بی نتیجه و مصاحبه‌های شغلی وقت گیر و بدون حاصل خواهد شد.

استخدام شوید، استخدام کنید

در صورتی که به دنبال کار می‌گردید یا نیازمند ارتقای شغلی هستید و یا به عنوان کارفرما قصد استخدام نیروی کار حرفه ای دارید، برای استفاده از این سامانه می‌توانید به آدرس سایت www.3sootjobs.com مراجعه کرده و یا اپلیکیشن 3سوت جابز را از کافه بازار دانلود و نصب کنید. با ایجاد حساب کاربری و ثبت درخواست به آسانی و به سرعت شغل مورد علاقه خود را یافته و یا کارمند مورد نظر را استخدام کنید.

دریافت لینک دانلود اپلیکیشن بر روی گوشی

همچنین برای دریافت لینک دانلود و ثبت نام بر روی گوشی تلفن همراه خود می‌توانید عدد 2 را به سامانه پیامک 1000131415 ارسال کنید.

شایان ذکر است در صورت درج کد معرف 96124 در زمان ثبت نام کلیه خدمات این سامانه برای شما رایگان خواهد بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کار و کارگر در جمع کارگران و کارگزاران مجتمع دخانیات گیلان در رشت اظهار کرد: تکریم از کارگران و جامعه کارگری و بهبود پرداخت دستمزد و مزایا موجب شور و نشاط می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در این استان خبر داد و بیان کرد: بالا رفتن ضریب امنیت شغلی در گیلان کاهش نرخ بیکاری را توأم شده است.

آقاجانی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضای کار در گیلان به تعادل نسبی رسیده است، گفت: امنیت شغلی برای کارگران گیلانی نسبت به گذشته تضمین شده است.

وی با بیان اینکه پرورش نیروی ماهر در شرکت‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: امروزه احساس اینکه پشت درب کارخانه‌ها نیروی کار ماهر و آماده وجود دارد، دور از منطق است.

ارتباط مستقیم توسعه کشور با جامعه کارگری

«محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران همچون حافظان امنیت و سلامت و دیگر گروه‌ها در شبانه‌روز برای ارتقای کشور زحمت می کشند.

به گفته وی جامعه کارگری در پایداری امنیت اقتصادی کشور، رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور سهیم هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثر مستقیم حال خوب کارگر با حال خوب جامعه، بیان کرد: اگر حال کارگر و اقتصاد خوب باشد جامعه در مدار پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6090374

دیگر خبرها

  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است