Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هجدهمین روز از مهر ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خطر جدی برای وضعیت جسمانی ملکه رنجبر اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، هجدهمین روز از مهر ماه ۹۶ با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خطر جدی برای وضعیت جسمانی ملکه رنجبر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر دهقان گفت: ترجیح میدهم در سینما کار نکنم. پروژه موسی نیز به مشکل خورده است و گمان نمی‌کنم در حال حاضر تولید شود.

آخرین وضعیت ملکه رنجبر/ بازیگر پیشکسوت با خطر جدی روبرو است

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت جسمی این بازیگر گفت: در حال حاضر منتظریم تا پزشکان مادرم را معاینه کنند تا در خصوص روند درمان وی تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: شرایط جسمی مادرم نگران کننده است، درحال حاضر عمل آنژیو انجام شده، اما تشخیص این است که مادرم نیاز فوری به عمل قلب باز دارد.

ایروانی در ادامه اظهار کرد: با توجه به سن بالای مادرم عمل برای وی خطرناک است و شرایط گرفتگی رگ‌های قلب وی نیز به حدی است که اگر عمل نشود خطر جدی تهدیدش می‌کند. درحال حاضر با توجه به نظرات و مشورت پزشکان به دنبال انتخاب بهترین راه هستیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا را کلید کنید.

ترجیح می‌دهم در این سینما کار نکنم/پروژه موسی (ع) به مشکل برخورده است

جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در ماه‌های گذشته سر فیلمبرداری سریال "سر دلبران" بوده ام و همین باعث شده تا نتوانم در کار تازه‌ای حضور داشته باشم. فیلمبرداری "سر دلبران" همچنان ادامه داشته و ما در شهر یزد مشغول کار هستیم.

وی درباره حضور در سریال سردلبران اضافه کرد: نقش من در این سریال با تمام کار‌هایی که تا به حال انجام داده‌ام متفاوت است. ماه‌ها است که درگیر این سریال هستیم، اما دقت و نکته سنجی "محمدحسین لطیفی" باعث شده تا همه با انرژی و انگیزه به کارمان ادامه دهیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

حضور مهران رجبی در سریالی برای دهه مبارک فجر/برخی از بازیگران ناپیدا شده‌اند

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص کم‌کاری‌های خود در عرصه بازیگری نسبت به دهه قبل گفت: طی این سال‌ها تولیدات کم شده بود و به تبع آن من هم کم پیدا بوده‌ام، البته برخی از همکاران من کلاً ناپیدا و بیکار شده بودند، باز خدا را شکر که من کم کار بوده ام.

وی درباره آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری افزود: به تازگی بازی در سریال "گیله وا" به کارگردانی "اردلان عاشوری" را به پایان رسانده‌ام و هم اکنون در "دیلمان" استان گیلان هستم و در سریال جدید "فریدون حسن پور" به ایفای نقش می‌پردازم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

پا‌های بی قرار به بیمارستان رسید/ پایان تولید در اردیبهشت ۹۷

ایرج محمدی تهیه‌کننده «پا‌های بی قرار» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره روند تولید این سریال گفت: تقریبا ۲۵ درصد از کار انجام شده و ماه دوم فیلمبرداری را به پایان رساندیم.

وی درباره لوکیشن‌های این سریال اظهار کرد: در حال حاضر در یکی از مساجد جنوب شرقی تهران در حال فیلمبرداری هستیم و امروز به یک بیمارستان در اطراف تهران منتقل می‌شویم، فیلمبرداری در سایر لوکیشن‌ها نیز تا ۱۵ روز آینده انجام می‌شود و در نهایت به یکی از شهر‌های اطراف تهران خواهیم رفت و در این منطقه پایان فصل دوم سریال ضبط خواهد شد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

ناخواسته از بازیگری دور شده‌ام/برای فردوس کاویانی ناراحتم

فرهاد جم بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه هنر گفت: این روز‌ها تمام تمرکز و انرژی خود را روی نوشتن گذاشته ام. ماه آینده مجموعه داستان کوتاهم توسط نشر جاویدان منتشر و راهی بازار کتاب خواهد شد و علاوه بر آن تا اواخر زمستان رمان بلند خود را منتشر خواهم کرد.

وی درباره مضمون این دو مجموعه در دست انتشار خود افزود: مجموعه داستان کوتاه با نام "مرد همه چیز دان" شامل بیست و یک قصه کوتاه است که در آخرین مراحل چاپ قرار دارد. برای رمانم اسم قطعی انتخاب نکردم. این رمان فضایی کاملاً غریب داشته و به مسائل اجتماعی می‌پردازد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است

به نوشته رسانه پر تیراژ رژیم صهیونیستی، اسرائیل جوانان آمریکا را از دست داده است و بدون تغییر ساختار رهبری اسرائیل، حمایت دولت ایالات متحده را هم از دست خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آورات ریتان عضو کنست از حزب کار رژیم صهیونیستی در یادداشتی که در واکنش به تظاهرات گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی منتشر شده اعتراف کرد، اسرائیل حمایت نه تنها دانشجویان بلکه جوانان آمریکایی را از دست داده است.

در مقدمه این نوشتار آمده است: روز 7 اکتبر ما با یک اقدام نظامی غافلگیر شدیم، روز 8 اکتبر بود که فهمیدیم کابینه‌ای  داریم که قادر به هیچ کاری نیست، و امروز هم شاهد سومین شکست خود هستیم، تا متوجه شویم اسرائیل در بخش رسانه‌ای هم شکست خورده است.

در ادامه این یادداشت نویسنده اعتراف می‌کند، آنچه که با یک کمپ حمایت از فلسطینیان در داخل دانشگاه کلمبیا آغاز و پلیس نیویورک ده‌ها نفر از آنها را دستگیر کرد، به سرعت و بدون هیچ کنترلی به بسیاری از دانشگاه‌های دیگر ایالات متحده و حتی خارج از آن سرایت کرده است، موجی مبهم با شعارهایی همچون تل‌آویو و اسرائیل را منفجر کنید یا گردان‌های قسام ما به شما افتخار می‌کنیم سرتاسر این دانشگاه‌ها را فرا گرفته است و حباب اسرائیل برای دانشجویان آمریکایی را منفجر کرد.

به اعتقاد نویسنده، درست است که فقط مدت کوتاهی است که ایالات متحده با تصویب بسته کمک‌های نظامی خود با اکثریت آرا در مجلس سنا حمایت قدرتمندانه خود را از اسرائیل به اثبات رسانده اما تصاویر رسیده از دانشگاه‌ها در کنار رویکردهای بلند مدت موجود در دولت، رسانه‌ها و جامعه آمریکا ادامه این پشتیبانی را تهدید می‌کند.

سپس نویسنده اعتراف می‌کند: اسرائیل دانشگاه‌ها را از دست داده است، این روند در چارچوب یک عملیات بلند مدت از مبارزات اجتماعی و سیاسی در جامعه آمریکا به وقوع پیوست، در حالی که مفاهیم حمایت از اسرائیل تا حدود زیادی در فرهنگ جوانان ایالات متحده ریشه دوانده بود، امروز به نقطه تغییر رسیده است و تا انکار حق دولت اسرائیل در ادامه بقا و ارتباط یهودیان با سرزمین اسرائیل هم رسیده است.

در بخش دیگری از این نوشتار آمده است، میزان حمایت از اسرائیل در نظر سنجی‌‌هایی که بعد از 7 اکتبر انجام گرفته در میان جوانان بین 18 تا 24 سال به شدت کاهش یافته است.

50 درصد از آنها از حماس حمایت کرده و اکثر آنها هم مخالفت خود را با سیاست‌های بایدن در قبال اسرائیل ابراز داشتند.

آنها همان جوانانی هستند که امروز پلاکاردهای "از دریا تا رودخانه " را برافراشته‌اند و خوستار انتفاضه در دانشگاه‌های بزرگ هستند، و شاید در آینده آنها را در پست‌های کلیدی و تاثیر گذار در مجلس سنا و در دادگاه‌ها و ساختارهای اقتصادی و حتی کاخ سفید ببینیم.

آنچه مشخص است آن است که موضع ضد اسرائیلی و سامی ستیز در حال رخنه به سیاست‌های ایالات متحده هم هست و به ویژه در سال انتخابات نامزدها نمی‌توانند آرای این رای دهندگان احتمالی را نادیده بگیرند.

نویسنده سپس تاکید می‌کند که هشدار اولیه در رابطه با از دست رفتن احتمالی حمایت آمریکا یک ماه پیش نمایان شد، زمانی که ایالات متحده به شکل دراماتیکی حاضر به استفاده از حق وتو علیه طرح پیشنهادی در شورای امنیت سازمان ملل نشد، امری که باعث شد نخست وزیر سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن را لغو کرد.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضانخیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی