Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد نبود شبکه آب شرب سالم در روستای سرگچ دیشموک را در حالی رد می‌کند که این روستانشینان از نبود آب شرب سالم گلایه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، 17 مهرماه گزارشی با عنوان «روستائیان سرگچ فراموش‌شدگان دنیای امروز+فیلم» روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفت که واکنش عجیب مدیرعامل شرکت آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش تسنیم که به همراه فیلمی از سخنان یک بانوی روستای سرگچ از توابع بخش محروم دیشموک منتشر شده وجود بشکه‌های آب بار شده بر زین الاغ بیانگر مشکل نبود آب لوله‌کشی و استفاده از رودخانه سمه که به احتمال زیاد آلوده بوده، است.

اینکه مدیرعامل آبفای روستایی استان وجود مشکل نبود آب شرب سالم در روستای سرگچ دیشموک را رد می‌کند جای تعجب دارد که پیشنهاد می‌شود آقای مدیر سفری به این روستای محروم داشته باشند تا خود از نزدیک مشکل روستانینان را ببینند.

فیض الله پاسره در این باره اظهار داشت: آب و فاضلاب روستائی کهگیلویه و بویراحمد به واسطه وظایف و خط مشی‌های تعریف شده و همچنین رسالت ذاتی در قبال تهیه حیاتی‌ترین نیاز روستائیان با استاندارد‌ها و کیفیت لازم به صورت لحظه‌ای، آب‌رسانی روستایی را با جدیت در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تنها در 4 سال اخیر شاهد بهره برداری و افتتاح 70 پروژه آبرسانی روستایی در سطح استان بودیم که 257 روستا با جمعیتی بالغ بر 56 هزار نفر و هزینه قریب به 43 میلیارد تومان از منافع این پروژه ها برخوردار شدند.

پاسره با اشاره به افزایش شاخص روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آبفای روستایی از 54 درصد در سال 92 به 61.6 در سال 96 ، گفت: در همین مدت با پایان عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی در سطح استان شاهد ارتقاء 8 درصدی تعداد روستاهای برخوردار از آب آشامیدنی سالم بودیم.

وی بیان کرد: روستای سرگچ دارای تاسیسات آب آشامیدنی سالم است و آب روستا از منبع آبی که برای روستای ده قاضی تامین می‌شود، تامین شده و مردم این روستا مشکلی در زمینه برخورداری از آب شرب سالم ندارند.

وی ادامه داد: 18 مجتمع بزرگ آبرسانی با اعتبار 381 میلیارد ریال تعریف و برخی عملیاتی شده و همچنین پروژه‌های بسیار خوبی از محل بنیاد برکت پیش‌بینی شده که در آینده نزدیک شاهد جهش خوبی در زمینه شاخص دسترسی روستاهای استان به آب آشامیدنی هستیم.

انتهای پیام/

R41452/P41362/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد