Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:59:56 GMT

افتخاري: قرارداد جباري بازي به بازي است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۴۶۰۵

افتخاري: قرارداد جباري بازي به بازي است

خبرگزاري آريا - مديرعامل استقلال مي گويد کار درآمدزايي باشگاه استارت زده شده است.
به گزارش "ورزش سه"، سيدرضا افتخاري در پايان جلسه هيئت مديره استقلال گفت: جلسه امروز معطوف شد به مباحث مالي باشگاه. باشگاه استقلال در گذشته بدهي زياد بالا آورده و امروز يک مورد مبلغ 8 ميليارد تومان بدهي به دارايي را مطرح کرديم که مربوط به سال 91 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث امروز درباره آمدزايي بود و استارت کار را زديم.
بدهي ها بايد سبک شوند
قرار شد در خصوص در آمدزايي باشگاه، با اسپانسرهاي مختلف مذاکره کنيم. تاکنون دو تا سه قرارداد براي درآمدزايي منعقد کرديم که يکي از آنها قطعي بود. بنا داريم بدهي ها را از اين طريق بدهيم تا سبک شويم.
مي خواهيم هتل بسازيم
بحث ديگر احداث خوابگاه و هتل در کمپ است تا تيم در آنجا اسکان يابد. همچنين تيم هاي پايه هم از آنجا استفاده کنند. با يک شرکت مذاکره کرده ايم که در انجا سرمايه گذاري کند. پروژه بعدي هم احداث ساختمان اداري در کمپ است. فضاي فعلي باشگاه در شان استقلال نيست. اگر بتوانيم 10 درصد از درآمدمان را به کمپ اختصاص بدهيم صاحب امکانات خوبي خواهيم شد.
تغيير زمين تمرين
براي زمين تمرين در زمين نوبنياد هم با صنايع دفاع به تفاهم رسيده ايم. آنها دارند زمين را آماده تحويل مي کنند و اعلام کردند رختکن هايش را به رنگ آبي در مي آورند. قرارداد ما با نوبنياد يکسال است و مبلغ آن هم 500 ميليون تومان است.
دنبال سند کمپ هستيم
خودم به مسکن و شهرسازي نامه زدم و گفتم استقلال با اداره کل ورزش و جوانان قرارداد دارد و اين اداره بر اساس قراردادش، اينجا را به استقلال واگذار کرده است تا آنجا را استقلال بسازد و در نهايت سند به نام استقلال صادر شود. اين ساخت و ساز نيمه تمام ماند و آن موقع نتوانستند سند بگيرند. به تدريج امکانات بيشتري در کمپ اماده شد. الان واحد حقوقي وزارت ورزش و اداره کل تربيت بدني دنبال سند هستند. زمين آنجا براي مسکن و شهرسازي است. يک خانمي به من گفت آنجا جزو معارضين بوده است ولي آن خانم طرف حسابش مسکن و شهرسازي است نه ما چون سند به نام مسکن و شهرسازي است. آخرين خبري که دارم در حال صدور سند براي اداره کل ورزش و جوانان است. سپس آنها با يک قرارداد بلندمدت به استقلال واگذار مي شود. اگر تا الان معارض داشت تا الان يک نامه آمده بود. کسي هم تا الان نيامده يک متر از کمپ را بگيرد و بگويد براي من است. آنجا با کاربري ورزشي به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شده است.
توصيه وزارت ورزش در مورد مجيدي
داورزني راجع به مجيدي با من کوچکترين صحبتي نکرده است. وزارت ورزش با من درباره مجيدي صحبتي نداشته است. اگر کميته فني تشخيص بدهد که مجيدي هم جزو گزينه ها داشته باشد، آن زمان اختيار تام دارند که تصميم بگيرند. ما هيچ دخالتي درباره مجيدي نداريم. اين در حوزه اختيارات ما نيست. کميته فني اگر صلاح بداند اين کار را مي کند.
اسپانسر آلماني براي استقلال
اين اسپانسر اعلام آمادگي کرده است. قرار شده ما پيشنهاد همکاري را به آنها بدهيم که داريم آنرا تهيه مي کنيم. چون الان قرارداد داريم و نمي توانيم، تا پايان امسال نمي شود با اين اسپانسر قرارداد بست.
حضور دستيار خارجي؟
توافقي که با آقاي شفر داشتيم اين بود که دستياران ايراني داشته باشد ولي خودش به من گفت يک نفر در جامائيکا با من کار مي کرد و کارم را ياد گرفته است و کار تاکتيکي مرا در زمين پياده مي کند. او حاضر است با قيمت مناسب حتي کمتر از دستياران ايراني با ما کند. به شفر گفتم جزو توافق ما نيست ولي شما آنرا به کميته فني معرفي کند.
زمان اعلام دستياران شفر
مطمئنا به بازي با فولاد اين موضوع نمي‌رسد ولي فکر مي‌کنم براي بازي استقلال با پرسپوليس دستياران او معرفي شوند چون ما بعد از بازي با فولاد يک مسابقه جام حذفي هم داريم.
تغيير در کميته فني استقلال؟
وي در پاسخ به اين سوال که ايا کميته فني استقلال مستقل است يا خير‌،گفت: مطمئن باشيد اين کميته مستقل است،‌اين کميته متشکل از همه بزرگان استقلال است و ما به اين دليل اين نفرات را انتخاب کرديم که مباحث فني از گردن ما خارج شود، اين کميته کاملاً تشکيل شده و بعيد مي‌دانم کسي به آن اضافه شود مگر اينکه يک نفر نيايد يا استعفا بدهد.
حضور چيني در کلوپ شبانه؟
ماجرا اين است که يک تصوير ويديوئي از وي به دست ما رسيد که وقتي ما پرس و جو کرديم او منکر قضيه شد. حتي چيني به ما گفت اين ويدئو فتوشاپ است ، ما هم منتظر گزارش نماينده حراست مانديم و ملاک را اين گزارش قرار داديم تا نماينده حراست از اين موضوع يقين پيدا کند مدتي زمان گذشت و بعدا گزارش‌ها به دست حراست رسيده و آنها تصميم گرفتند البته حکمي براي باشگاه استقلال پيش از اين ارسال نشده بود چون او مي‌گفت ويدئو فتوشاپ است ولي ظاهراً حراست خودش موضوع را پيگيري کرده و گزارش کامل را به فدراسيون داده و آنها حکم صادر کردند.
شرايط براي فسخ قرارداد جباري
مدارک اين بازيکن را ما از دو جا مورد بررسي قرار داديم و در حال بررسي نهايي هستيم اولي ايفمارک و دومي کلينيک باشگاه استقلال، فکر مي‌کنم ظرف يکي دو روز آينده اين موضوع نيز حل شده و گزارش کامل به دست ما برسد.در قرارداد جباري هم آمده که بازي به بازي از استقلال پول بگيرند و او نمي‌تواند به چيزي معترض باشد. اگر نتواند براي ما بازي کند، قرارداد او فسخ مي‌شود و اين موضوع در قراردادش ذکر شده است.
برکناري افتخاري؟
يکي دو مدير سابق باشگاه استقلال جوي به راه انداخته‌اند که شما از باشگاه مي‌رويد آيا نمي‌خواهيد پاسخ آنها را بدهيد که افتخاري گفت: اين‌ها از اين حرف‌ها زياد زده‌اند من چند ماه پيش هم صحبت کرده‌ام و آنها را نصيحت کردم و گفتم که خودتان را به در و ديوار نزنيد، من مطمئنا 4 سال ديگر هستم و تا پايان دولت يازدهم در خدمت شما خواهم بود.
بدهي ما به مگويان 2 ميليارد نيست
يک زمان شفر مي‌آيد و يک يا چند بازيکن که به دردش نمي‌خورد از ليست خارج مي‌کند. به طور مثال منصوريان هم بازيکني مثل مگويان را نخواست و او را بيرون گذاشت البته ما در حال مذاکره هستيم و اعلام کرديم که تيم جديدي را براي خودش انتخاب کند و ما او را بازيکن آزاد کنيم. مبلغ قرارداد او هم دو ميليارد نيست بلکه يک ميليارد و خورده‌اي است.
پيروزي در دربي؟
شفر مي‌گويد اين بازي مثل ساير بازيها است که 3 امتياز دارد اما او روي اين بازي حساس است و تلاش مي‌کند استقلال را براي اين بازي آماده کند. ما بايد بازي خوبي مقابل پرسپوليس انجام دهيم و به نتيجه توجه نکنيم هرچند که هواداران توقع بازي خوب دارند و اگر خوب بازي کنيم نتيجه لازم را هم مي‌گيريم.
بازي دوستانه در آمريکا؟
محمد محمدي پيش ما آمد و پيشنهاد داد که به آمريکا برويم. او گفت از سوي باشگاهي آمدم و اگر شما تمايل داشته باشيد يکي دو بازي دوستانه در آمريکا انجام دهيد. من به او گفتم موافق اين موضوع هستم اما دو شرط دارد اول اينکه از سوي اين باشگاه دعوتنامه رسمي براي ما بيايد و شرط دوم اين بود که شرايط‌شان براي اين بازي را اعلام کنند و ما پس از بررسي به آنها پاسخ مي‌دهيم. اما او رفت و ديگر خبري از او نشد.
طلب کاران از باشگاه استقلال؟
ما بدهي زياد داريم و اين شرکت هم يکي از آنها است اما مبلغ بدهي ما به آنها 3 ميليارد نيست و کمتر است. من اگر بخواهم طلبکاران باشگاه استقلال را بشمارم بايد 70 نفر را اعلام کنم! تيموريان و رضايي به AFC شکايت کردند و AFC هم اين شکايت را به فدراسيون فوتبال ارجاع داده و اعلام کرده فدراسيون خودش آن را پيگيري کند. ما هم از فدراسيون درخواست کرديم رأي را بدهند و ما خواستار اعاده دادرسي و دادگاه تجديدنظر باشيم تا اين موضوع مجدد مورد بررسي قرار گيرد و در نهايت نتيجه را به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کنيم.
دليل مصاحبه نکردن زماني
آخرين صحبتي که در جلسه هيأت مديره باشگاه استقلال با وزير ورزش به عنوان رئيس مجمع برگزار شد، وزير تأکيد کرد که ساير اعضا مصاحبه نکنند و سخنگو صحبت کند. بعد از آن هم زماني صحبت نکرد اما با رفتن منصوريان او خيالش راحت شد و ديگر مصاحبه نکرد! البته بعد از رفتن منصوريان زماني باز هم مصاحبه کرد اما از وقتي رسماً اعلام شد مصاحبه نکند ديگر حرف نزد.
او در مورد دليل غيبت زماني در جلسه معارفه شفر هم گفت: به هر حال او در مجلس شوراي اسلامي درگير کارهايش بود و ما هم به اعضاي هيأت مديره اطلاع نداديم تا در اين جلسه شرکت کنند اما ملکي هم براي انجام کار ديگري آمده بود که برحسب تصادف اين حضور با مراسم معارفه شفر همزمان شد.
همکاري با برهان مبين؟
وضعيت برهان مبين را هنوز فدراسيون مشخص نکرده است اما ديروز با بيهقي نماينده برهان مبين جلسه داشتم و قرار است تکليف آنها با سازمان ليگ هم مشخص شود. مطمئناً تکليف که مشخص شود معلوم مي‌شود که با شرايط جديد کار خواهند کرد يا نه، به نظرم تا يکي دو روز آينده اين موضوع مشخص خواهد شد. طبق اطلاع من در يکي دو سال گذشته ريالي از اين شرکت دريافتي نداشتيم.
وظايف کميته فني؟
وي درباره وظايف کميته فني هم تصريح کرد: کميته فني چند وظيفه دارد يکي از اين وظايف انتخاب دستياران است که براي همه رده‌هاي سني اين کار انجام مي‌شود. بستگي به اين دارد که سرمربيان به کميته فني چه کساني را معرفي مي‌کنند ضمن اينکه در برنامه کميته فني اين است که براي تيم‌هاي پايه که مربي ندارند دستياران انتخاب شوند تا کادرها کامل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف