Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-29@20:31:55 GMT

حکم شهرداران لواسان و حسن آباد صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۵۰۰۵

حکم شهرداران لواسان و حسن آباد صادر شد


تهران- استاندار تهران، حکم «علی حیدریان» به‌عنوان شهردار لواسان و «محسن تاجیک» به عنوان شهردار حسن آباد را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، در حکم محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، خطاب به علی حیدریان، شهردار لواسان آمده است :

بنا به صورتجلسه شماره یک مورخ ۱۳۹۶/۶/۹ شورای اسلامی شهر لواسان و در اجرای تبصره(۳) ذیل بند(۱) ماده(۸۰) قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی، به موجب این حکم به سمت شهردار لواسان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین مقیمی، همچنین در حکم، محسن تاجیک، خطاب به وی آورده است:

بنا به صورتجلسه شماره ۱۲۳۰ مورخ ۱۳۹۶/۶/۶ شورای اسلامی شهر حسن آباد و در اجرای تبصره(۳) ذیل بند(۱) ماده(۸۰) قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی، به موجب این حکم به سمت شهردار حسن آباد منصوب می شوید.

در این احکام بر جدیت، اهتمام و بهره گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها، سازمان ها و شورای اسلامی شهر و اتخاذ تدابیر اجرایی و موثر در جهت ارتقاء هرچه بیشتر خدمات رسانی به شهروندان، هم راستا با برنامه های دولت تدبیر و امید در حیطه وظایف قانونی شهرداران تاکید شده است.

بر اساس این گزارش، علی حیدریان، پیش از این و در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ورامین، به عنوان شهردار این شهر منصوب شده بود.

محسن تاجیک، نیز پیش از این شهردار شمشک بوده است.

شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات است.

حسن‌آباد نیز یکی از شهرهای جنوبی استان تهران و مرکز بخش فشاپویه شهرستان ری و در فاصله ۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) است.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد