Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری گفت: قرارگاه جهادی جهت حل مشکلات مردم منطقه و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهسازی بستر محلات تشکلیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد محبوب امروز در جلسه با کارگروه رسانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با بیان اینکه قرارگاه جهادی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی شکل گرفته است ،اظهار داشت : قرارگاه جهادی با درایت شهردار ساری جهت حل مشکلات مردم منطقه و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهسازی بستر محلات تشکلیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهبود کیفیت زندگی شهروندان آسیب دیده اجتماعی را از دیگر اهداف قرارگاه جهادی بیان کرد و در ادامه افزود: بررسی ، بازدید ، پیگیری و تحلیل آماری مشکلات مناطق آسیب دیده شامل ساخت و سازهای نامتعارف ، کف سازی های نامناسب در بستر محلات ، مشکلات زباله و بهداشت از اقدامات موثر قرارگاه جهادی در این مسیر می باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با تقدیر از سازمان هایی که شهرداری ساری را در این مسیر همراهی کردند، گفت: بسیج سازندگی ، سپاه ساری ، بنیاد برکت ، کمیته امداد ، بهزیستی و آموزش پرورش ارگانهایی هستند که در مسیر فعالیت های قرارگاه جهادی همکاری های خوبی با شهرداری ساری دارند.

محبوب از توزیع بسته فرهنگی و معیشتی خبر داد و گفت: قرارگاه جهادی به منظور آشنایی و معرفی خدمات رایگان این مرکز اقدام به توزیع بسته های فرهنگی و با شناسایی دانش آموزان نیازمند ، اقدام به توزیع بسته های آموزشی نمود.

وی تامین هزینه درمان توسط خیرین ، پیگیری مطالبات مردمی ، اعزام بانوان بالای 40 سال به مشهد مقدس با همکاری مراکز نیکوکاری را از دیگر اقدامات این مرکز عنوان کرد.

محبوب برگزاری کلاس و کارگاه های ورزشی ، سلامت روان ، سلامت جسم و قرآن را نقطه عطف اقدامات قرارگاه عنوان کرد و افزود: استقبال خوب شهروندان از کارگاه ها و کلاس ها نشان دهنده رضایت نسبی شهروندان منطقه از اقدامات قرارگاه جهادی است.

محبوب افزود: طرح ویزیت رایگان ویژه اهالی کوی شهید غفاری که با مشارکت بسیج سازندگی و پایگاه بسیج منتظران مهدی و هیات امنای حسینه سید الشهدا برگزار گردید از طرح های خوب و زود بازده در این مناطق بود.

وی کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج را از دیگر اقدامات موثر قرارگاه۸ نام برد و گفت: بیماران سرطانی که به قرارگاه مراجعه نمودند طی ارتباط فی مابین با انجمن های همیاران بیماران سرطانی در خصوص تامین هزینه های درمان و فراهم نمودن شرایط بستری و معرفی آنها به بیمارستان های دولتی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

محبوب در پایان از تلاش و پیگیری تیم مدیریت شهری تقدیر کرد و گفت: بی شک حمایت مدیریت شهری از این پروژه ی بزرگ مسیر توسعه و ارائه خدمات شهروندی در تمام مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین را افزایش داده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با اعلام اینکه قرارگاه جهادی جهت حل مشکلات مردم منطقه و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهسازی بستر محلات تشکیل شده است،گفت: راه اندازی قرارگاه جهادی یکی از اقدامات موثر شهرداری ساری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس

عضو شورای شهر مشهد گفت: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و بسیاری از معضلات اجتماعی با مشارکت مردم حل می‌شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در خصوص اجرای پویش «مشهد مهربان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: ماده اول قانون تشکیلات، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها را یک نهاد اجتماعی می‌داند، از این رو تکلیف اولیه شهرداری اجرای پویش‌هایی است که با پیروی از اخلاق اجتماعی مسائل و ناهنجاری‌های جامعه را حل کند، یکی از این پویش‌ها مشهد مهربان است که هدف آن تزریق مهربانی و افزایش حساسیت مردم نسبت به معضلات اجتماعی است.

وی افزود: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و لازم به ذکر است که بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خردوکلان با مشارکت و هم‌دلی مردم حل می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: معضلات اجتماعی باید دغدغه همه مردم باشد و مردم نباید نسبت به مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند، در صورتی که معضلات اجتماعی دغدغه همگانی شود به سوی مدینه فاضله حرکت خواهیم کرد.

علوی‌مقدم در پایان ضمن اشاره به مهاجرپذیری مشهد مقدس به دلیل هم‌جواری با امام رضا (ع) گفت: پویش «مشهد مهربان» با افزایش مشارکت و هم‌بستگی باعث یکپارچه‌سازی اجتماعی شهر می‌شود و این مشارکت‌ها عاملی است که افراد خود را در برابر مشکلات تنها نبینند.

کد خبر 749056

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار