Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:35:01 GMT

شرکت های توزیع نیروق برق به روشهای کارآمد تجهیز شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۵۵۶۷

شرکت های توزیع نیروق برق به روشهای کارآمد تجهیز شوند

ارومیه- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: شرکت های توزیع نیروق برق به روشهای کارآمد تجهیز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، نجات الله علی نژاد صبح سه شنبه در آیین آغازبکار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب به چالش های شرکت توزیع برق اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین چالش صنعت برق به ویژه در حوزه بهره برداری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، برون سپاری خدمات برق، کاهش تلفات انرژی بخش توزیع و تامین برق مطمئن برای مشترکان است برای این منظور باید شرکتهای توزیع به روش های کارآمد تجهیز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نژاد، اظهار داشت: ۱۲۸ کارگاه برای نشست ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب کشور، پیشنهاد شده بود که با هماهنگی دفتر نظارت بر توزیع و معاونان بهره برداری به دلیل محدودیت زمانی که داشتیم، ۱۵ کارگاه شفاهی و ۱۵ کارگاه به صورت چاپ و پوستر برای ارائه در این نشست انتخاب شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: این کارگاه توسط شرکت توانیر، شرکت های توزیع نیروی برق استانهای گیلان، آذربایجان غربی، لرستان، همدان، آذربایجان شرقی، کردستان، ایلام، تبریز، قزوین، کرمانشاه و دانشگاه ارومیه، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد ارومیه و دانشگاه اردبیل ارائه شده اند.

علی نژاد با اشاره به محورهای این کارگاه ها، افزود: این کارگاه ها در هشت محور که مورد تاید شرکت توانیر است، ارائه شده که شامل افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت توان در شرکتهای توزیع برق ، مدیریت دارایی و تعمیرات پیشگیرانه، برون سپاری خدمات و بهره برداری، راهبردار و دیسپاچینگ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، کاهش تلفات و پیک زایی، ایمنی و الزامات بهره برداری، بستر مخابراتی و فن آوری اطلاعات و مدیریت داده ها است.

وی با بیان اینکه در این نشست ارتقای سطح کیفی کارگاه ها مد نظر بود، یادآور شد: در این راستا نیز سه داور برای ارزیابی این کارگاه ها انتخاب شده اند که پس از پایان نشست، از ۳۰ کارگاه موجود، سه کارگاه برتر که شفاهی ارائه شده اند و سه غرفه برتر مورد تجلیل قرار می گیرند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اساس انتخاب کارگاه برتر را میانگین سه نمره که توسط سه داور تعیین می شد، عنوان کرد و گفت: در انتخاب غرفه های برتر نیز ۵۰ درصد امتیاز توسط بازدید کنندگان و ۵۰ درصد دیگر نیز توسط ارزیاب ها که از قبل مشخص شده اند، تعیین می شوند.

علی نژاد با بیان اینکه استقبال خوبی از ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب انجام گرفته است، گفت: ۳۰۰ مهمان خارج از استان و ۱۰۰ مهمان داخل استان در این نشست حضور دارند.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای برتر بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی بر با رویکرد مشارکت فعال شرکت توزیع، تولید و فعال شرکت برق و دانش بنیان خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه در ۳۷ غرفه دایر شده و در این راستا نیز ۳۵ مورد تقاضا برای حضور در این نمایشگاه بود که از این تعداد ۶ غرفه شامل غرفه شرکت توزیع و مابقی تولید کننده و تعمیر کنندگان این حوزه بودند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی وجه تمایز این نشست با پنج نشست که در دوره های گذشته برگزار شده بود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: مشارکت فعالانه تمام شرکت های ۱۲ گانه، شرکت توانیر و استفاده از ظرفیت آذربایجان غربی در برنامه ها، نگاه ویژه به مدیریت بحران، حمایت ویژه معاون نظارت بر توزیع در رویکرد تجربه محور و تعمیم آن در کلیه شرکتهای توزیع، نگاه ویژه در به کارگیری فن آوری نوین شبکه توزیع، برنامه ریزی مستمر برای برگزاری هر چه بهتر این نشست وجه تمایز ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت های توزیه برق غرب و شمالغرب با سایر نشست ها است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد