Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛

معاون فرماندار شهرستان اسفراین ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : طبق قانون بعد از برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای شورای شهر و روستاها باید اعضای شورای بخش و نمایندگان شورای شهر در شورای شهرستان توسط منتخبین اعضای شورا مشخص شوند و این اعضا نیز هیات رئیسه را بین خود انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: طبق قانون باید از شهر های بالای 50000 هزار نفر دو نفر ، از شهر های زیر 50000 نفر یک نفر و از بخش های مرکزی و بام و صفی آباد نیز یک نفر به عنوان عضو شورای شهرستان انتخاب شوند و از بین این ها رئیس شورای شهرستان ، نماینده شورای شهرستان در شورای استان و منشی و خزانه دار انتخاب شوند.

معاون فرماندار شهرستان اسفراین بیان نمود: به جهت حمایت از شورای شهرستان ، در فرمانداری دبیرخانه این شورا را تشکیل دادیم و همه مسئولین ادارات را نیز مکلف کردیم که با شورای شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

در انتهای این جلسه پس از اخذ رای، آقای قیاسی به سمت رئیس،آقای نیکوکلام نائب رئیس،آقای روشنی منشی اول،آقای شعبانیان منشی دوم و آقای حسین آبادی به عنوان نماینده شورای اسلامی استان و سخنگو انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا